Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Härlig dag!

Av Linda - 4 december 2008 17:10

Den här dagen har vart härlig!

Hade ju tänkt att jag skulle ut och gå tidigare idag, men då var det lite mycket moln så jag valde att ta en sväng på cykeln istället, och det gjorde jag. När jag hade lämnat min cykel fick jag ett sms från Linda så jag gick till henne. Vi tog en liten omväg upp mot stan med knodden i barnvagnen. Har vart jätteskönt, men det var lite kyligt idag får jag säga.

På stan var det inte mycket folk vilket var skönt. Vi gick runt och kollade lite i affärerna där. Köpte mig ett par vantar på KappAhl - Skönt!

Vi fikade/lunchade på Karamell där vi åt varsin baugette. Jag åt en Köttbullebaugette. Det var jättegott att få i sig något i magen :) Efter att vi hade ätit gick vi in på Hemtex och sen började vi gå hemåt. På hemvägen märkte vi att det blev kallare och halare...

Utanför Linda gjorde vi en snögubbe och en snölykta tillsammans med knodden :)

Jag kom hem halv fem kanske efter att ha vart ute i 3½ timme idag. Väldig skönt måste jag säga och trevligt :)


Nu sitter jag på soffan och ser på Laguna Beach. Jag känner ju mig inte hungrig nu, men jag kommer att värma mig en Pirog lär bli hungrig senare om inte annat. Fick bli en macka på kvällen bara vart väldigt mätt efter den baugetten.

Just det ja, fick trevlig Post idag :) Min foundation från Mary Kay kom ju :)


 
 
Elin

Elin

4 december 2008 17:58

Ja det stämmer bra det, åker inte förrän mars så nu den 10e är det 3 månader kvar. Men det är ingenting, bokade resan i mars i år så har väntat länge nu :D Men vart lite mindre kul att åka när vi fick veta att min lilla syster är med barn och hon är beräknad den 11e mars, alltså dagen efter vi åker. Så stämmer det så missar vi det. Men hon tycker det är bara skönt :D haha

http://elinnile.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

4 december 2008 18:48

Nej Thailand vill jag verkligen till. Har aldrig varit dit, men det ska tydligen vara något speciellt. Jo billigt om nått, så ska shoppa som en galning! Väskor, smycken, kläder..allt :D
Hon skulle ändå inte åka med så det gjorde inte så mycket. Det är jag, min mamma och en familj vi känner som åker dit i 2 veckor. Skulle tippa på att det blir ännu en resa dit efteråt, dom säger då det. Men då åker vi nog 3 veckor :D

http://elinnile.bloggagratis.se

 
Elin

Elin

4 december 2008 19:07

Jo det skrämmer mig lite också. Men nu har dom ju förbättrat allt om något sådant skulle hända och sen är det ju massvis med andra saker som skrämmer mig med att åka dit. Att flygplanet ska störta, dom giftiga spindlarna dom har..haha

http://elinnile.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards