Alla inlägg under augusti 2013

Av Linda - 31 augusti 2013 23:30

Min och syrrans resa till Berlin skulle inte bli någon shoppingresa hade jag lovat henne då vi ville göra så mycket annat. Vi gick lite på stan idag ändå efter att vi hade turistat lite. Jag var intresseard av att kolla i några affärer i alla fall, framförallt i dem som inte finns i Sverige. Vi var inne på Forever 21 och Bershka bland annat. Hade gärna velat gå till Primark också fast jag vet inte vart det ligger så det blev aldrig en tur dit. Hittade i alla fall nåt litet till mig idag.

Köpte ett halsband också, men det var för svårt att få en bra bild på detta så därför är bara kjolen med på bild.


Detta shoppade jag på Bershka:
* Svart tajt Kjol med dragkedjor, 12,99 Euro, Bershka- Tycker det är snyggt med tajta kjolar, och denna fastnade jag för. Gillar verkligen detaljen med dragkedjorna!


  

Av Linda - 30 augusti 2013 23:00

Imorse när syrran och jag var på Landvetter var mitt första stopp efter att ha gått igenom säkerhetskontrollen förstås - Victoria's Secret, så klart! Älskade att gå runt inne i den lilla butiken som var fylld med skönhetsartiklar samt lite trosor och accessoarer. Jag hade jättesvårt att veta vad jag skulle köpa för nåt, men till slut så bestämde jag mig för vad jag ville ha. Vi var rätt länge inne i butiken, haha. Är jättenöjd med mina köp som jag gjorde imorse på Landvetter! Älskar dessutom min rosa påse, haha!


Detta shoppade jag på Victoria's Secret:

* Rosa Spetstrosor, 1o5 kronor, Victoria's Secret- Älskar färgen! Är hur sköna som helst också kan jag säga nu i efterhand.

* Blå Necessär med text på, 159 kronor, Victoria's Secret- Ville ha en necessär som man kan ha om man åker bort en helg och liknande, och då tyckte jag att denna passar perfekt! Gillar färgen!

* Duschkräm "Coconut Passion", 89 kronor och Läppglans, 61 kronor, båda från Victoria's Secret- Duschkrämen luktar såå gott! Nya läppglans är alltid kul att ha, haha.


       

Av Linda - 8 augusti 2013 22:30

Jag var på stan en snabb sväng idag på eftermiddagen då jag verkligen var tvungen att kolla lite på Hemtex. Är i behov av nya Handdukar, och jag tycker att Hemtex handdukar brukar vara bra ändå i frottén. Kom i alla fall hem med det jag skulle ha, och ingenting annat!


Detta shoppade jag på Hemtex:

* Rosa och Vit Handduk, 249 kronor för 2 (Ordinarie pris 199 kronor/styck), Hemtex- Var i behov av nya handdukar som sagt så dessa blev jättebra! Kul när man får två stycken för ett pris.


 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards