Alla inlägg den 18 december 2008

Av Linda - 18 december 2008 21:20

Just nu har jag så jävla tråkigt så jag vet inte vad. Lite ont i huvudet har jag också.

Jag är så jävla uttråkad just nu. Är det bara jag som är det?

VAD GÖR NI FÖR KUL DÄR UTE I SVERIGE?

Jag vet inte, men är det någon annan som tycker att torsdagar är värdelösare än måndagar? Jag tycker verkligen att det är så. Inget bra på teven heller. TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK!!!

Kan lika väl gå och lägga sig snart så tråkigt är det.

God natt på er i alla fall så hörs vi imorgon! Ciao folks!

Av Linda - 18 december 2008 17:01

Nu är jag HEMMA i mitt älskade Göteborg!

Den här staden kommer alltid vara hemma för mig oavsett vart jag än bor någonstans här i världen. Det är här hjärtat hör hemma, och det är här man har vuxit upp, men det är även här jag har alla mina barndomsminnen.

Imorgon ska jag träffa C,. :) Ska leta efter en julklapp till hans flickvän, och då kan han behöva lite hjälp! Ska bli så kul att träffa honom igen tycker jag. Så imorgon blir det till att springa runt på stan en del. Själv ska jag kolla efter något till Nyår som jag kan ha då.

Nä. nu ska jag fixa mat Falukorv och Makaroner. Mamma skulle göra Korv Stroganoff, och det gillar inte jag kräsen som faaaan som är jag.

Ha en fortsatt trevlig torsdag folks! Ciao! 

Av Linda - 18 december 2008 16:23


Dagens julklapp får bli en klänning. Den är helt okej tycker jag.


* Klänning, 349 kronor finns hos H&M.

Av Linda - 18 december 2008 12:57

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!

Nu har dagen kommit då jag ska åka hem till Göteborg igen :D

Har verkligen längtat och saknat stan den här gången.

Det har ju hänt så jävla mycket SKIT den här hösten rent ut sagt, och jag behöver verkligen den här välbehövliga pausen hemma i Göteborg nu. Samla mina krafter, ta nya tag, och träffa kompisar som jag inte ser så ofta :) Men jag åker tillbaka om en vecka igen på juldagen, och då har jag förhoppningsvis lite mer svar än vad jag har just nu.

Ni får ha en fortsatt trevlig torsdag folks :) Vi höres senare idag igen! Ciao folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards