Alla inlägg under december 2010

Av Linda - 31 december 2010 18:36

  

  

 

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLIHOPA!

Hoppas att Ni får en bra kväll folks! Hörs nästa år igen =)

Av Linda - 31 december 2010 13:16

Hahaha, detta är den BÄSTA reklamen EVER   

Av Linda - 30 december 2010 22:36

  

Adriana Lima

  

Alessandra Ambrosio

  

Svenska Caroline Winberg

  

The Angels!

Idag var det dags för den årliga tevesändningen av Victoria´s Secret Fashion Show, från New York detta året.

TYVÄRR, såg jag aldrig den idag då båda teveapparaterna i detta hemmet var upptagna med andra program, och jag hade inte fått se det programmet för mamma då hon vill se annat!

Så istället får jag kolla på nätet eller se reprisen!

I LOVE THIS FASHION SHOW   

Vad tyckte Ni om årets show då?

Av Linda - 30 december 2010 20:06

Jag är inte speciellt bra på att uppdatera just för tillfället. Men det blir så när jag är hemma i Göteborg! Jag gör ju en massa andra saker istället. Då är inte bloggandet prio ett!

Idag har det vart lugnt i alla fall. Har inte gjort ett skit i princip! Bara sovit, haha. Nästan i alla fall, men jag har vart sjukt trött och sjukt seg idag..

Var nere på Torget med syrran där jag köpte en Handkräm och Tvål på Apoteket, och inne på H&M köpte jag ett Spetslinne och ett par String! Har knappt orka bry mig om rean i år. Fast det slutade jag göra för några år sedan då jag INTE orkar med alla tattare som knuffas för sitt liv för att få något!!

Har vart ute med syrran och brorsans ursöta Akelia nu på kvällen! Det som har vart så bra idag det är att det har inte vart speciellt kallt utan temperaturen har legat runt nollgrader istället   Tycker att det är så kul att vara ute och rasta Akelia! Men hon är riktigt jävla busig då hon bara är sex månader gammal. Världens finaste är hon våran lilla bebis!

Nä, nu ska jag in i duschen! Jag kommer uppdatera för de dagarna som jag har missat! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong!

Av Linda - 30 december 2010 18:15

Idag var jag nere på Torget med syrran för att kika lite. Jag var tvungen att gå till Apoteket där jag skulle ha Handkräm och Tvål, och sen gick vi till H&M efter det. Egentligen var det tänkt att jag inte skulle shoppa något där inne, men det blev så i alla fall, haha. Jag är nöjd med det lilla jag köpte, och det blev inte så fasligt dyrt heller - bra det!


Detta shoppade jag på H&M idag:

* Svart Spetslinne, 99 kronor, H&M- Tyckte att detta linnet var snyggt, och dessutom är det jättebilligt!

* Blå-vit randiga String, 49,5o kronor, H&M- Tyckte att dessa hade en fin färg! Trosor kan man aldrig få för mycket av är min filosofi, haha!

 

  

  

Av Linda - 28 december 2010 19:45

Idag har jag vart med min kompis C., inne i stan. Eftersom det aldrig blev av att jag skulle träffa en annan C., och han skulle iväg till Bäckebol och Backaplan med sin pappa och brorsa så fråga jag om jag kunde få följa med. Egentligen var det tänkt att jag INTE skulle köpa något, men det blev att jag köpte några få saker ändå - som jag faktiskt vill ha, och som jag behöver! Jag är jättenöjd med min shopping från Chilli.


Detta shoppade jag idag:

* Pläd, 229 kronor, Chilli- Jag ÄLSKAR denna pläden!! Detta var dagens bästa köp - helt klart!

* Dokument/Tidsskriftshållare, 69 kronor och Påsklämmor, 19 kronor, båda från Ikea- En sån här har jag behövt ha jättelänge, och det är samma med påsklämmorna! Grymt bra köp ändå för en billig penning.

 

 

 

Av Linda - 27 december 2010 20:36

   
     

Akelia är familjens bebis, och ALLAS favorit   

Världens sötaste och snällaste Siberian/Alaska Husky!

Hon är fortfarande valp så nu är hon 6 månader på onsdag! Det andra kortet var taget när brorsan precis hade köpt henne i oktober.. Jättesöt och jättefin är hon!

Av Linda - 27 december 2010 18:06

  

 

Grattis mamma på 5o-års dagen =)

Nu blir hon allt jävligt gammal, hahaha!!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards