Alla inlägg under mars 2011

Av Linda - 31 mars 2011 22:16

 

 

Mamma tipsade mig om denna chokladen som jag inte har sett innan?!

Jag köpte en idag, och jag tog några rutoy nyss.. Den är jättegod!!

Finnar kan verkligen höra choklad alltså   

Ett tips om Ni gillar choklad och lakrits!

Av Linda - 31 mars 2011 18:18

Idag var det dags att lämna Göteborg för den här gången, men det kommer inte dröja nästan tre månader tills nästa gång jag åker hem igen. Det har vart jätteskönt med ett litet avbrott mitt i veckan, men jag ska jobba imorgon igen så..

Jag är fan helt slut i kroppen idag då jag var ute med Akelia och powerwalkade i över två timmar igår sammanlagt plus att jag sprang på stan på dagen - det känns idag!! Skönt har det vart iallafall - inget snack om saken. Bara härligt att det känns i kroppen idag faktiskt!

Har inte gjort så mycket mer idag än att packa ihop mina grejer, ta vagnen till Centralen, åka tåg, ta bussen från Station och tillbaka igen för att hämta min cykel som stod där! Efter det gick jag in på ICA en snabbis där jag handla Apelsinjuice, Choklad, Ciabatta bröd, Sköljmedel och Tacopajer! Sköljmedlet var det jättebra pris på, och då passar jag på att köpa det så har man det hemma ett bra tag! Apelsinjuicen var också hyfsat pris på!

Jag är helt slut nu så denna kvällen blir lugn och tidig så jag kommer upp imorgonbitti! Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


På ICA köpte jag Tacopajer, Choklad, Ciabattabröd, Apelsinjuice och Sköljmedel.

  

Av Linda - 30 mars 2011 21:15

Idag skulle jag möta S., inne i stan, och då brukar vi gå runt och shoppa - vilket vi även gjorde idag. Jag ville kolla inne på Gina om dem hade något där som jag fastnade för, men jag hittade inget speciellt faktiskt! Men då sparar jag det presentkortet lite till tills jag hittar något jag VERKLIGEN vill ha! Däremot såg jag en grej inne på H&M som jag tänkt på att jag skulle köpa så det var bra att jag såg dem, och inne på Åhléns blev det smink.


Detta shoppade jag idag:

* Solglasögon, 54 kronor (Ordinarie pris 59,5o kronor, det var 1o% rabatt för medlemmar), H&M- Det var vekrligen på tiden att jag köpte nya solglasögon, och jag gillar verkligen dessa! Är sjuktnöjd med dem!

* Lancôme Hypnôse Precious Cells Mascara, 194 kronor (Ordinarie pris 3o5 kronor, hade 2o% rabatt på valfri skönhetsprodukt, och en 5o kronors-kupong), Åhléns- ÄNTLIGEN har jag en ny mascara då min gamla verkligen sjöng på sista versen! Ska bli kul och se hur denna är då den är helt ny! Denna betaldes dessutom med presentkort så den blev "gratis" för mig!

 

 

  

Av Linda - 29 mars 2011 21:34

Idag åkte jag ÄNTLIGEN hem till GÖTEBORG!! Har inte vart nere sen jag lämna stan den fjärde januari, och det är snart tre månader sedan! Det var jätteskönt att rulla in på Centralen idag. Solen sken och himlen var blå! Underbart väder var det här, men där jag bor var det grått och regn i luften - perfekt att åka ner till kusten då   

Jag är ju tidsoptimisten nummer ETT, och idag höll jag verkligen på att missa tåget!! Jag springa tillbaka till lägenheten för att hämta nyckeln till cykeln, och sen kunde jag cykla iväg ner till Stationen. Vi blev lite försenade på grund av en dörr, men det vet ju inte jag när jag går hemifrån, men jag hann med tåget!!

Jag tog bussen direkt till Frölunda då jag ändå ska till stan imorgon orkar jag inte gå där idag. Mötte upp S., på Torget sex så vi gick där och kollade lite innan dem stängde. Jag köpte ett par Fiberpennor på Bokia, ett Hjärta på stång på Dimoda och ett par Kilklacksskor på H&M! Ska kolla lite bättre imorgon om jag hittar något inne på Gina.

Nä, får skriva mer imorgon. Ska ut med finaste Akelia nu! Tjing tjong


 

Av Linda - 29 mars 2011 20:30

När jag kom till Göteborg tidigare idag droppade jag Nordstan idag, ska dit imorgon istället. Jag åkte hem till mamma och lämna min väska innan jag mötte upp syrran på Torget. Vi gick runt där och kikade lite. Jag fick ju presentkort av brorsan där i julklapp som jag inte har utnyttjat än, och jag ville gärna se om jag kunde hitta något som jag gillade! Jag hittade lite saker som jag ville ha, och behövde ha. Är mest nöjd med min shopping på H&M faktiskt.


Detta shoppade jag idag:

* Fiberpennor, 79 kronor, Bokia- Behövde nya pennor då mina gamla strax är slut! Använder alltid dessa pennorna i min kalender så dem går åt!

* Hjärta på pinne, 8 kronor (Ordinarie pris 15 kronor), Dimoda- Dem har utförsäljning på Dimoda så jag köpte detta hjärtat. Kunde köpt en till då dem verkligen var gratis!

* Kilklacksskor Slingback, 129 kronor (Ordinarie pris 199 kronor, hade 5o kronors-kupong och 1o% rabatt), H&M- Har kollat på dessa skorna nu i några år, men jag har aldrig slått till på dem förrän nu! Tycker att dem är så fina!! Dessa kommer användas jävligt flitigt i sommar faktiskt! Betalades delvis av presentkortet, så jag gav inte mycket för dem för mina egna pengar!

 

 

 

 

Av Linda - 28 mars 2011 21:34

 

 

 


Nu när jag har läst ut VeckoRevyn nummer 18 (19 Augusti) 2o1o, hittade jag inget speciellt att skriva om. Så blir det ibland att man inte hittar någon artikeln som var speciellt givande eller intressant...

Därför har jag suttit och kollat igenom tidningen för att se om det fanns något som jag ville ha. Jag har hittat några få produkter denna gången, och det blev ett plagg och en skönhetsprodukt.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 18 (19 Augusti) 2o1o:

* Lumene Eyeshadow Primer, 11o kronor- Krämig produkt som blir osynlig på huden och torkar snabbt. Framhäver ögonskuggans förg och gör att den verkligen sitter som berget. Den bästa primern vi någonsin provat - till ett plånboksvänligt pris. Ett måste i din necessär!

* Trenchcoat Bik Bok, 499 kronor- Fin tenchcoat, inte så värst dyr är den heller!

* Bild på VeckoRevyn nummer 18 (19 Augusti) 2o1o.

Av Linda - 27 mars 2011 21:54

 

 

För snart en timme sen började den sista filmen i triologin om Millennium-filmerna som Stieg Larsson har skrivit.

Jag har ju inte sett denna filmen innan, och den är jävligt spännande precis som den förra filmen; Flickan som lekte med elden. Dem är jättebra dessa filmerna, tycker jag!

Vad tycker Ni om filmerna?

 

Av Linda - 26 mars 2011 19:45

 


Ikväll blir det lite fest hos Linda, men jag ska inte gå ut ikväll så jag valde min nya blus idag!


* Blus, Vero moda, NY- Jag ÄLSKAR denna blusen! Den är så jävla fin, och helt underbart skön!

* Jeansleggins, Cubus.

* Strumpor, Vet ej. 

* Armband, Ginatricot- ÄLSKAR detta armbandet! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards