Alla inlägg den 9 december 2008

Av Linda - 9 december 2008 22:00


Gillar den här :) Sitter och lipar skitmycket när jag hör den, men inte nu :) Gör det alltid annars. Vad tycker Du om den här låten?

Av Linda - 9 december 2008 21:33


Nu efter att jag ha läst ut CHIC nummer 11 (6 November) 2oo8, satt jag och bläddrade igenom tidningen för att se om det finns något som jag ville ha, eller något som föll mig i smaken. Det börjar bli en "vana" att inte hitta det som är snyggast i tidningen på nätet nu - TRÅKIGT! 

Detta hittade jag i CHIC nummer 11 (6 November) 2oo8:

* Gråmönstrad Stickad Tröja, Lindex, 299 kronor- Den här är så mysig tycker jag.

* Kleinblå Väska, Forever 21, 122 kronor- Fin väska i en härlig färg.

Av Linda - 9 december 2008 17:48

Nu är jag jättetrött. Bara fnissar åt småsaker hela tiden, hihi.

Jag känner mig rätt väck i planeten nu, och slö i kroppen.

Igår när jag hade jobbat, och hade kommit hem för att lägga mig och sova märkte jag hur trött jag var. Jag somnade i princip direkt. Jag var helt slut! Mycket skönt att somna så fort av sig själv ibland.

Börjar bli hungrig också. Orkar inte laga något speciellt idag jag får värma mig en Pirog och skära upp lite Gurka till så blir jag nöjd :)


Jag börjar fan snart gråta när man ser all den här tjockan! Vi har haft det varje dag nu i en veckas tid.

Jag lyckades cykla en sväng förut på cykeln medans det var klart väder ute :) Fick fixat min biljett hem från Göteborg idag också då den jävla automaten var ur funktion i helgen. Skönt nu är det fixat så nu slipper jag stressa över biljetter hit och dit. Är redan tillräckligt att ha ordning på i planeten just nu. Nu blir det mat dags! Ha en fortsatt bra tisdag folks! Ciao!

Av Linda - 9 december 2008 12:25

När jag satt och läste CHIC nummer 11 (6 November) 2oo8, hittade jag en artikel med Andreas Carlsson från Idol. Han ser bra ut tycker jag. Har lite puppyeyes på något sätt. Tänker skriva ner lite vad han svarade på några frågor i artikeln.
 

Svensk TV:s blåaste ögon växte upp med Backstreet Boys, inledde karriären med att spela i köpcentrum och skulle ALDRIG ställa upp i Melodifestivalen.

Artikeln är skriven av Caroline Nilsson.


Berätta om dina samarbeten med Britney Spears och Backstreet Boys! Hur väl känner du dem?

- I många fall delar man för alltid fantastiska minnen, speciellt när låtar blir stora hittar. Backstreet-killarna och jag växte upp ihop, vi är ju i samma ålder. Britney träffade jag faktiskt för ett tag sedan när hon fortfarande hade lite problem med sitt liv..

Vilken låt är du mest stolt över?

- Det är alltid kul när man går ut på en klubb och ser att folk dansar till ens låtar. Jag har varit med så länge nu att folk har en personlig relation till låtar som betydde något för dem i tidiga tonåren. "I Want It That Way" var ju kul. Låtar som gjorde ett litet, litet avtryck i tiden, och det är ju några stycken nu.


Vem skulle du aldrig skriva en låt till?

- Jag skulle ALDRIG ställa upp i Melodifestivalen. Det känns inte som min musik utan karbonkopior på musik som redan existerar. Det är som när man var liten och sålde jultidningar och fick ett band där det stod "icke originalartister". Jag tycker inte det går att tävla i musik och man ska inte göra det heller. Jag har bara allt att förlora på att vara med där. 


Du har ju sonen William med Hannah Graaf? Hur ofta ses ni?

- Nu har vi setts varje helg och han har varit hos mig i USA, men det blir ju inte lika mycket som för vanliga föräldrar. Det är väldigt tråkigt, men vi har ju aldrig haft det på något annat sätt och som tur är har han en fantastisk extra-pappa som spelar en viktig roll i hans liv.  

- Sen har vi ju något annorlunda som är oerhört fint och som jag är jätteglad över. Jag och Hannah har bra kontakt, annars skulle det bli ohållbart.


Är det många tjejer som raggar på dig för att du är den du är?

- Kanske är det fler tjejer som kommer fram. Man går ju ut på krogen och blir nypt i häcken. Jag får en del bisarra mail, men du skulle rodna om jag berättade vad som stod i dem... Det är märkligt hur tjejer reagerar ibland.

- "Idol" har gjort mig till en mer offentlig person och det är märkligt hur samhället tycks behöva den typen av människor. Det som också förändrats är omgivningen. Det är inte svårt att få punkan lagad på macken eller bilen tankad innan man hunnit säga hej. Allt blir lättare, på både gott och ont.  


Av Linda - 9 december 2008 12:18


Dagens julklapp är ett väldigt fint halsband som jag gillade väldigt mycket. 


* Halsband med hjärtan, 159 kronor finns hos Guldfynd.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards