Alla inlägg den 11 december 2008

Av Linda - 11 december 2008 21:38


JAG ÄLSKAR DEN HÄR LÅTEN!

Av Linda - 11 december 2008 21:31

Eric Clapton - Tears in Heaven.

Av Linda - 11 december 2008 18:51

   

    


Efter att ha läst ut Glamours December nummer 2oo8, satt jag och kollade igenom tidningen för att se om det finns något som jag ville ha. Jag såg ett par riktigt, riktigt snygga skor som jag ska kolla efter i Göteborg när jag är hemma. Men de fanns inte på hemsidan, och jag tror att de kommer vara slutsålda så är det garanterat.


Detta hittade jag i Glamours December nummer 2oo8:

* Jennifer Lopez Live Platinum 5o ml EdP, 395 kronor- Inspirerad av vintern har Live Platinum inte bara blivit lite juligare med julros som en rot, flaskan i sig är isskimrande med en snöflinga runt halsen.

* Escada Incredible Me 5o ml EdP, 555 kronor- Doftnoterna är mandarin, kaprifol, orkidé, tiramisu, vanilj och sandelträ.

Av Linda - 11 december 2008 16:56

Strax innan ett idag gick ja ut på en Powerwalk runda med massa musik i öronen. Det var ju helt underbart ute :)

Himla fint var det med snön på träden, och på marken det var så tyst och stilla runtomkring förutom när jag gick runt och sjöng lite, haha.

SYND, att det ska vara så jävla halt bara! Höll på att dratta omkull utanför Statoil där det stod en massa bilar hade vart en snygg syn! Kan säga att jag var rätt mör i benen när jag kom hem igen efter de 45 minutrarna som jag var ute och gick.


Jag blev inringd om jobb imorgon också. Imorgon jobbar jag mellan 14-21. Skönt med lite extra pengar med OB på kvällen där, och när det är veckoslut ger det mer pengar. Resten av helgen vill jag däremot inte jobba, men imorgon hade jag valt hela dagen.


Nä, nu ska jag värma min Africana, koka lite Ris och ta Krossad Ananas tillsammans med lite Gurka.

Får dock slänga ihop lite mat imorgon på dagen som jag får ta med mig till jobbet på kvällen där. Har möjlighet att äta på jobbet, men NEJ tack. De förtjockar ju maten rätt mycket, bläää... Sen är den oftast inget att ha.


Nedan kommer lite bilder som jag tog när jag var ute och gick förut :) 

Av Linda - 11 december 2008 11:53


Kära Tomten, skulle jag kunna få den här av dig... 


* Klänning Moa Dress Koola Anna, 799 kronor finns hos www.nelly.com

Av Linda - 11 december 2008 11:26


Imorse när jag vaknade, och hade vecklat upp min persienner fick jag se att det har fallit snö under natten/morgonen. Vi fick ju liiiite igår, men det var knappt någonting, och när jag gick och la mig igår snöade det inte.

Ser faktiskt väldigt fridfullt ut ute nu när det är helt vindstilla.

Uppe på Mösseberg ser det ut som ett julkort som jag sa till Linda förra veckan.Dt gör det med de små röda stugorna däruppe på berget


Snart ska jag ut och gå en Powerwalk runda :) Ha massa musik i öronen så blir det jättebra :)

Ni får ha en bra torsdag folks! Ciao

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards