Alla inlägg under juli 2009

Av Linda - 31 juli 2009 20:14

Idag var jag nere på Torget och kollade lite granna. Gick och tittade runt i några affärer, men hittade inte speceillt mycket. Däremot hittade jag dessa Pyjamasbyxorna som jag spanat in i H&M katalogen och ett fint Påslakanset som jag tittat på innan..


Detta shoppade jag idag:

* Satin Påslakanset, REA 149 kronor (Ordinarie pris 199 kronor), Hemtex- SÅ FINT! Fina färger och härligt mönster, dessutom är det billigt för Satin!

* Pyjamasbyxor, 149 kronor, H&M- FINA! Så sköna är de också! Kommer bli mina favorit mys byxor!

Av Linda - 30 juli 2009 15:00

Nu drar jag hem i fyra dagar =)

Ska bli så jävla, jävla gött faktiskt!

Suger röv att det öser ner regn nu och blåser som in i helvete bara, får ta bussen till stationen istället. Betala 25 spänn för tre hållplatser..

Ni får ha en bra helg folks, så hörs vi på söndag igen!

Tjing tjong!

Av Linda - 29 juli 2009 17:45

Jag gick till stan efter jobbet, eftersom jag skulle kolla på en väska som jag kan ha när jag reser bort över en helg. Har ingen smart väska nämligen, förutom den på hjul och den är klumpig och är jobbig att ta med sig när jag bara är borta tre nätter. Så jag gick in på Intersport och tittade på deras väskor, fastnade för denna väskan.


Denna shoppade jag idag:

* Väska, 35o kronor, Intersport- Behövde en väska i den här storleken och jag gillar mönstret på väskan! Dessutom kommer den hålla i många år! 

Av Linda - 29 juli 2009 17:40

Igår när jag var på PA:s och handlade så gick jag förbi deras DVD filmer, Ta två för 99 kronor. Jag kollade om det fanns några som jag ville ha i stället. Jag hittade just Ocean´s Eleven & Ocean´s Thirteen, den sistnämnda har jag aldrig sett och jag gillar de två första filmerna, så jag slog till på dem. Just 99 kronor för två är billigt tycker jag!

Av Linda - 29 juli 2009 11:15

Idag var det dags för lite jobb igen, ett kort pass idag också. Vilket är riktigt, riktigt skönt :) Ville gå till stan på min rast, men vädret lockar inte riktigt,så jag tänkte jag tar det efter jobbet istället. Ska kolla på en väska om de har någon bra, typ en liten bag eller något liknande som jag kan packa i nu när jag åker hem några dagar. Den där jävla väskan på hjul är jobbig att dra med sig för endast tre nätter känner jag. Får se om jag hittar något sen eller en ryggsäck kanske jag kan hitta? Märker jag sen.. Imorse försov jag mig aldrig, faan vad skönt! Känner mig ändå riktigt, riktigt trött i kroppen idag ändå. Men snart ska jag hem :) Ha en bra dag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 28 juli 2009 22:48

Nu har jag suttit och kollat igenom Plaza Kvinnas Juni nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite och det var mest skönhets produkter.


Detta hittade jag i Plaza Kvinnas Juni nummer 2oo9:

* Gucci Flora Parfym 5o ml, 635 kronor- VILL HA! Förändring i form av en ny förförande sommardoft. Alldeles, alldeles underbar.

* Elizabeth Arden Eight Hour Creme Intensive Daily Moisturizer For Face, 375 kronor- VILL HA! Världens största skönhetscreme - Eight Hour Creme från Elizabeth Arden - kommer äntligen som ansiktscreme. Den nya cremen pterfuktar, skydddar, och passar alla hudtyper.

* Sisley Sun Glow Bronzepuder, 76o kronor- Pudret är perfekt i konsistensen och ger en superlen finish. Färgen sitter extremt bra och passar även hy som lätt blir glansig. Man kan själv blanda till en passande nyans eftersom pudret innehåller två toner. Sun Glow är ett måste i väskan i sommar!

* Shorts Monki, 25o kronor- Söta shorts i fint mönster! Billiga är de också!

Av Linda - 28 juli 2009 22:26

Jag säger bara en sak: OSLO!

JEG ELSKER NORGE <3

Av Linda - 28 juli 2009 17:30

Idag har jag haft en ledig dag. SKÖNT som fan att få ligga och sova länge idag. Sov bra inatt, men det är tack vare att jag var så jävla trött. Är dock lite besviken fortfarande.. Ingenting är på min sida just för tillfället, allt då menar jag verkligen ALLT är emot mig. Vissa grejjer som jag inte tänker nämna och en jävla tvättmaskin som har gått sönder! Förbannade jävla helvetes tvättstuga! Att jag inte fattade att den där jävla maskinen skulle strula hela dagen, så konstig som den var! Tydligen var den sönder förra veckan också. Tänker då faaaan aldrig tvätta i den där jävla tvättstugan mer, inte förrän jag vet att de jävla maskinerna funkar! Är INTE på humör som det märks, men så blir det när allt går emot en. Handlade mat idag också, blev inte så mycket, men det var lite som var dyrare som Kycklingfilén till exempel, den kostade ju 65 kronor, annars var det inte så mycket som jag köpte. Så fasligt dyrt blev det inte heller! GÖTT det.. Kommer bara värma mig en Pirog med lite Sallad nu tror jag, har faaan ingen lust att fixa någon jävla mat efter den här helvetes dagen! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards