Alla inlägg under mars 2009

Av Linda - 31 mars 2009 16:55

Nu när jag har läst ut Glaze Februari nummer 2oo9, kom jag till en artikel som handlade just om Jessica Simpson. Jag tänkte skriva ner lite om vad jag kunde läsa i i artikeln.


Jessica Simpson har på kort tid gått från en liten storlek 36 till en fyllig 4o. Det här gillas inte av Hollywood som nu hånar henne öppet. Som om det gär inte vore nog så sägs det nu också att hennes pojkvän Tony Romo varit otrogen.

Artikeln är skriven av Ebba Sundström.


Att Jessica Simpson alltid har haft kurvor är inget nytt. Dessa kurvor har den senaste tiden expanderat lite ytterligare. Något som stjärnan nu får utstå hardcoremobbning för: Allt från små bloggerskor till stora amerikanska tidningar gör narr av stjärnans nya korppsform. Jessica själv försvarar sin nya kropp. 

- Kurvor är bättre. Jag förstår inte hela den där size0 grejen. Det är inte bra för ditt hjärta att vara för smal, och inte heller för ditt sinne. Det är psykiskt destruktivt att banta och vara spinkig. Det vet jag av egen erfarenhet, menar sångerskan.


När Jessica var som smalast i filmen "Dukes of Hazzard" levde hon på sallad och kyckling och tränade varje dag.

- Det var definitivt ett oerhört tufft jobb att behålla den figuren och jag blev tillslut helt galen i huvudet av att inte få äta bröd och pasta, har Jessica förklarat. 


En som borde stå vid sin flickväns sida när hon nu får utstå elakheter från alla håll, men som istället bedragit henne är Jessicas pojkvän, den amerikanske fotbollsspelaren Tony Romo.

Nyligen hade Tony och hans vänner Stephen Colletti från TV-serien "Laguna Beach" och "Entourage"-stjärnan Kevin Connolly en vild festnatt ihop när Jessica var bortrest. Kvällen började på LA-klubbben My House. Ett gäng från klubben åkte sedan hem till Tonys och Jessicas hus där festen fortsatte in på småtimmarna. Tony drog sig dock fort undan och försvann upp till sitt och Jessicas gemensamma sovrum med en ung mörk skönhet. De andra gästerna på festen var chockerade över att Tony var otrogen mot Jessica, för det rådde det inga tvivel om, och i parets gemensamma säng dessutom!


Varken Jessica eller Tony har velat kommentera händelsen, men det ryktas att Tony är livrädd för Jessicas barnplaner och att han egentligen mest vill festa och ha kul. Dessutom menar en källa att Tony föredrog Jessica som hon såg ut när hon var några storlekar mindre.

- Tony säger till medierna att han älskar sin tjejs nya kurvor, men sanningen är att han föredrar smala tjejer, avslöjar källan.

- Tony vill heller inte ha barn nu. Det är det bara Jessica som vill.


Jessica själv sägs vara förkrossad över ryktena och hennes plan på att återfå sin gamla kroppsform går allt annat än bra.

- Jessica tröstar sin med mat fast att hon vet att hon inte vorde, menar samma källa...

Av Linda - 31 mars 2009 11:55

JÄVLA SKIT SIDA SOM INTE KAN SPARA DET MAN SKRIVIT UTAN: SIDAN KAN INTE VISAS! HATAR DET... Blir så irriterad när detta händer..

Om fem minuter börjar min tvätt tid. Blir skönt att bli av med alla sängkläder i tvätt korgen, de tar ju så mycket plats där i. Jag kommer även tvätta mina överdrag till min tre sits soffa, har aldrig tvättat dem innan, men det ska ju inte vara några problem. Då är det skönt att ha Ektorp soffor. Är så nöjda med de två jag har :)

Idag blåser det ju mycket också, även inatt blåste det en hel del. Behöver ändå ta cykeln till jobbet och lämna in mina tjänstgöringsrapporter. Jag vill ju ha min lön nästa månad :) Senare ska jag äta Wok med Nudlar till idag, det var ett tag sedan nu som jag åt den här maten. Köttet har jag redan tagit fram, det brukar jag göra kvällen innan om jag bestämt vad jag ska äta för mat dagen efter.

Vad ska Ni hitta på idag? Ni får ha en trevlig tisdag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 30 mars 2009 23:23

  

   

    

 

     









Nu har jag suttit och kollat igenom SOLOs Mars nummer 2oo9, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat lite produkter och det är blandat den här gången.


Detta hittade jag i SOLOs Mars nummer 2oo9:

* Svarta Mockapumps, ASOS www.asos.com, 787 kronor- Snygga skor!

* Leopard Mönstrad Bikini Överdel, H&M, 129 kronor- Snygg Överdel!

* Leopard Mönstrad Bikini Trosa, H&M, 98 kronor- De är snygga även om jag har lite svårt för mönstret, men är snyggt på en bikini!

* Vita Ked´s Tygskor, 33o kronor- VILL HA! De är snygga och ser bekväma ut! 

* Rosa Muffinsplåt, Åhléns, 89 kronor- Jag tycker att mönstret är fint med rosor istället, lite annorlunda och tufft!

* Blåa Slitna Jeans, BikBok, 699 kronor- Sjukt Snygga Jeans! 

* Lila GHD IV Purple Styler Plattång, 1999 kronor- Blir varm på 2o-3o sekunder. Mycket snabbjobbad med ett perfekt, blankt svall som resultat. Med den här kan du även fixa lockar och vågor otroligt enkelt. Den blir aldrig varm att hålla i och är på alla sätt mycket bekväm och säker att använda: Snurrbart sladdfärste, lång sladd och automatisk avstängning med mera. Framtidens värmestyling är här. Snygg är den också!

* Clinique Superbalm Moisturizing Gloss, 165 kronor/styck- Ett lättapplicerat och drygt gloss. Det har en mjukgörande, vårdande effekt och håller länge. Saknar både glitter och doft vilket gör det till ett bra vardagsgloss.

Av Linda - 30 mars 2009 18:52

ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN får jag säga :)

Kollade på TV4 Nyheternas Lokala Nyheter och Vädret, där fick jag se att det kommer blir varmt och fint här i veckan :) JAAAAAA! Har verkligen sett fram emot den här värmen nu, som de flesta har gjort..

Jag hoppas bara att nästa vecka MÅSTE det vara FINT väder en dag där, om jag ska klara av den jävla dagen, så kan ju vädret åtminstone vara på min sida och solen skina på MIG!! Det är ju MIN dag...


Idag åt jag Korv, Makaroner och lite Sallad till, gott med Husmanskost för en gångs skull, blir ju inte så ofta. Jag är helt slut i huvudet nu, dels efter att ha vaknat 7 imorse av gubbarna som byggde ställningen och bankandet på taket. Det har blåsit så jävla mycket idag, riktig jobbig blåst också för den delen. Jag var ju ute och cyklade, cyklade till stan för att titta lite + shoppa, sen ner till ICA och köpa Apelsin Juice och Påskmust och hem efter det. Blev ju inte så glad när jag såg att min Ljusstake hade kapats av, var ju bara ut och Gå till stan igen då. Var ute och gick i 3o minuter, cyklade i 3o minuter så sammanlagt 6o minuter har jag gått eller cyklat, men då är inte tiden inräknad när jag var inne och titta i affärer. Skit samma, var i alla fall hur skönt som helst, även om det blåste mycket.

Nu ska jag läsa lite och se på Nyheterna. Ha en fortsatt trevlig kväll folks! Tjing tjong!

Av Linda - 30 mars 2009 17:22

Jag var ju nere på stan tidigare idag för att köpa en ny Ljusstake till, eftersom min ena gick sönder igår och den ena hade jag inte innan. Jag hade bara haft dem i en timma tills jag såg att den största hade gått sönder. Fick då gå tillbaka till stan och Hemtex, det var bara att ta en ny. Nu har jag tre stycken och jag är jätte nöjd med dem.

Jag var inne på Vero Moda också, hittade en Topp/Klänning där som var jätte billig, är nöjd med den :)


* Topp/Klänning Vero Moda, 13o kronor- Gillar den här, sött med en liten rosett också!  

* Ljusstake på fot 2o cm Hemtex, 39 kronor.

* Ljusstake på fot 25 cm Hemtex, 39 kronor- Dessa är väldigt fina, är så nöjd!


Av Linda - 30 mars 2009 11:48

Nu är jag så himla trött. Jag blev väckt sju imorse av de där killarna som jobbar uppe på taket och fixar här. Sen har jag nog sovit jätte dåligt efter det, vaknat flera gånger om. Visst, det är måndag och de måste ju jobba, men jag blir så trött på mig själv att det tar sån tid för mig att somna om sen igen. Men det blir nog bra sen när de är klara där uppe tror jag.

Snart ska jag ta cykeln till stan för att köpa en helt ny Ljusstake i den längden jag aldrig köpte och en till eftersom jag gjorde sönder den ena igår. Kände bara jag orkar inte med detta nu..

Ni får ha en trevlig måndag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 29 mars 2009 22:20

Den här får mig på bra humör :)

Det är ju sant, i alla fall Våren är på väg nu..

Blir glad av den här låten, Perfekt för mig nu slippa tänka på all JÄVLA skit nästa vecka :(

Av Linda - 29 mars 2009 22:14

NOSTALGI, NOSTALGI säger jag bara!

Det ska ju vara den Riktiga Björne och inte det andra kötthövvet.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards