Alla inlägg den 22 december 2008

Av Linda - 22 december 2008 23:23


Favvo, favvo låten :) Speciellt för ett år sedan ungefär. Men den här är bara så underbart bra!  I LOVE IT!

"I JUST WANT YOU CLOSE"... 

Av Linda - 22 december 2008 21:54


Forsättningen av första avsnittet

Av Linda - 22 december 2008 21:51


Den här julkalendern älskade jag och mina syskon när den gick :)

Av Linda - 22 december 2008 20:04


Dagens julklapp är något som jag skulle vilja ha hemma i min lägenhet.


* 2- pack gardinvepor Carolina, 249 kronor finns på Hemtex.

Av Linda - 22 december 2008 19:00

Idag har jag haft en trevlig dag på stan med L,i. :) Vi fikade och tjötade på Condecco på Avenyn. Jag köpte mig en Blåbärspaj med Vaniljsås till! Det var väldigt trevligt att träffa dig igen Li,. :D Tyvärr, ses vi ju inte så ofta på grund av det långa avståndet. Så vi har haft en trevlig måndags eftermiddag.

Fick hämtat ut mina produkter från The Body Shop idag, som jag fick efter att ha skaffat en prenumeration på Glamour. Perfekt julklapp till mig själv för endast 49 kronor :)


När jag kom hem var jag riktigt, riktigt hungrig. Idag hade mamma lagat Makaroner och Baconsås. Jag gör ju det rätt ofta hemma emellanåt. Skillnaden med min Baconsås är ju att jag har så mycket Svartpeppar i min sås, och det har inte mamma i. Kanske jag som gör den för stark eller nåt hehe. Hur har Eran måndag vart?

USCH sitter och kollar på Nyheterna nu. Där visar de ett inslag från USA där fattiga och arbetslösa går till ett soppkök för att äta mat. Jag tycker att sånt är så hemskt att se, USCH! Men det är ju tur att de får mat i alla fall det är huvudsaken...


Av Linda - 22 december 2008 14:04


Sitter och tittar på Gossip Girl nu eftersom jag missade halva avsnittet igår. Jag älskar den serien! Vad tycker Du?

Ed Westwick - aka Chuck Bass - är ju så jävla sexig, tycker jag! Grrrrr, han hade inte vart helt fel.


Strax ska jag åka till stan för att möta upp Li,. Det blev lite försenat, men det gör ingenting för min del hon bor ju inte ens här i Göteborg. Huvudsaken är att vi träffas :D

Ha en fortsatt trevlig måndag folks! Ciao! 

Av Linda - 22 december 2008 11:54

Har Ni sovit gott inatt? Ska Ni göra något kul idag? Köpa julklappar kanske?

Själv har jag sovit rätt så bra. Det har blåst jävligt mycket hela natten, och igår kväll. Men det har lugnat ner sig lite granna nu. Idag har vi sol och blå himmel :D När jag kollade på termometern visade den 11 grader. Skall tilläggas att det är sol mot husväggen, och på tredje våningen...


Om en timme ska jag träffa Li,. i stan :D Ska bli så Roligt att träffa henne igen. Hon bor ju så långt bort eftersom hon pluggar i Örnsköldsvik hinner vi inte ses så ofta. Det får bli när jag eller hon kommer ner till Göteborg. Vi kommer att ha så mycket att prata om vi två. Det blir ju så när vi inte kan ses ofta. Men vi pratar mycket på MSN fast det är inte riktigt samma sak..

Titta i affärer kommer vi säkert göra också, jag är på jakt efter en kjol till Nyår nu - en svart. Nu måste jag göra mig i ordning om jag ska hinna göra allt innan jag ska ta bussen.


Förresten: INGET SVAR HAR KOMMIT ÄNNU :( 

Lär inte komma varken innan Jul eller Nyår. Det SUGER RÖVEN! Så i början på nästa år lär det komma. Fucking helvete säger jag bara.

Aja, Ni får ha en trevlig måndag där ute i Sverige Sunshines!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards