Alla inlägg den 4 december 2008

Av Linda - 4 december 2008 23:51

OJ, jag pratade med C,. i två och en halv timme :)

Men det var ju mycket viktiga saker vi pratade om också, ville ju höra hur allting hade gått idag. Jag har vart lite orolig. Är mest vi andra som är oroliga än vad hon är. Skönt på sitt sätt också för hennes del tror jag.

Men det är alltid kul att prata med syster yster! Speciellt när vi inte kan ses så ofta så är det alltid lika trevligt. Men nu är det ju bara två veckor kvar tills jag kommer hem. Egentligen är det ingenting tiden går ju så sjukt fort nu. Och det gjorde den medans vi pratade också, hihi.


TACK FÖR ALLA KOMMENTARER OCKSÅ :D Hade fem stycken som skulle godkännas när jag loggade in här. Var inloggad länge innan jag svarade på dem bara, men jag var ju busy i mobilen. TACK så mycket :) Även till ER besökare varje dag ;)  

Men nu ska jag sova :) God natt och sov så gott där ute i Sverige! Hörs vi imorgon. Ciao folks!

Av Linda - 4 december 2008 18:47

        

   

 


Nu när jag har läst ut VeckoRevyn nummer 23 (3o Oktober) 2oo8, kollade jag igenom tidningen för att se om det fanns något som jag ville ha. Den här gången blev det ett par stövlar och skönhetsprodukter.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 23 (3o Oktober) 2oo8:

* Dermalogica Concealing Spot Treatment, 345 kronor- Punktbehandling som ska behandla blemmor, motverka aknebakterier och reducera talgproduktion. De hudfärgade pigmenten ska dessutom dölja rodnader i huden.

* Redken Real Control Overnight Treat, 31o kronor- Kurbehandling för torrt och känsligt hår.

* Bruna Stövlar/Boots, Bianco, 12oo kronor- Lite fulsnygga skor.

Av Linda - 4 december 2008 17:10

Den här dagen har vart härlig!

Hade ju tänkt att jag skulle ut och gå tidigare idag, men då var det lite mycket moln så jag valde att ta en sväng på cykeln istället, och det gjorde jag. När jag hade lämnat min cykel fick jag ett sms från Linda så jag gick till henne. Vi tog en liten omväg upp mot stan med knodden i barnvagnen. Har vart jätteskönt, men det var lite kyligt idag får jag säga.

På stan var det inte mycket folk vilket var skönt. Vi gick runt och kollade lite i affärerna där. Köpte mig ett par vantar på KappAhl - Skönt!

Vi fikade/lunchade på Karamell där vi åt varsin baugette. Jag åt en Köttbullebaugette. Det var jättegott att få i sig något i magen :) Efter att vi hade ätit gick vi in på Hemtex och sen började vi gå hemåt. På hemvägen märkte vi att det blev kallare och halare...

Utanför Linda gjorde vi en snögubbe och en snölykta tillsammans med knodden :)

Jag kom hem halv fem kanske efter att ha vart ute i 3½ timme idag. Väldig skönt måste jag säga och trevligt :)


Nu sitter jag på soffan och ser på Laguna Beach. Jag känner ju mig inte hungrig nu, men jag kommer att värma mig en Pirog lär bli hungrig senare om inte annat. Fick bli en macka på kvällen bara vart väldigt mätt efter den baugetten.

Just det ja, fick trevlig Post idag :) Min foundation från Mary Kay kom ju :)


Av Linda - 4 december 2008 12:04


Dagens julklapp är ett läppglans som jag verkligen älskar.

Enligt mig finns det inget bättre märke än just detta märket.

Idag finns det så många olika färger också så man har ett brett utbud som man kan välja mellan.


* Läppglans Juicy Tubes från Lancôme, cirka 2oo kronor finns hos Åhléns till exempel.   

Av Linda - 4 december 2008 11:38

Ja, jag vet att jag skrivit mycket om henne, eller en del i alla fall. Men med tanke på det jobb jag ska ha så är hon en av mina förebilder. Hon är väldigt duktig det är inget snack om saken, tycker inte jag.

Fan, imorgon är det finalprogram. Det kommer ju säkert tillbaka sen efter jul och Nyår.


Idag har hon champagnelunch med Rafael Edholm, Arne Hegefors och Fredrik Federley som är riksdagsdelamot. De satt och diskuterade SVT:s framtid. Synd att jag missade början på disskutionen hade vart intressant att höra vad de hade att säga. Någon som gjorde det kanske?

Arne har jag alltid gillat, han är en bra sportkommentator. Man är ju uppvuxen med honom.


Idag är det jättefint väder :) Eller ja, man ser lite blå himmel och solen lyser faktiskt. SKÖNT! Ska ut och gå idag igen bara i med hörlurarna i öronen och sätta på radion och GÅ!

Är dock lite nervös idag, men ska hålla händer och fötter! Får se ikväll sen hur allting har vart idag.

Ska bara leta upp en julklapp och sen ska jag ut i solen :) Ni får ha en bra torsdag folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards