Alla inlägg den 7 december 2008

Av Linda - 7 december 2008 19:38

  

  

  

  


Efter att ha läst ut Glaze nummer 12 2oo8, kollade jag igenom tidningen för att se om det finns något soom jag ville ha. Den här gången blev det lite smink och en fin inredningspryl. Jag hittade dock en väldigt fin klänning, men den gick inte att hitta på hemsidan. Ska kolla efter den när jag är nere i Göteborg gillade den mycket. 


Detta hittade jag i Glaze nummer 12 2oo8:

* Clinique Super Moisture Makeup Foundation, 275 kronor- Huden blir sammetslen och den täcker allt som behöver täckas.

* Lancôme Teint Idole Ultra Foundation, 385 kronor- Det finns bara ett ord - fantastisk!

* Elizabeth Arden Eight Hour Hand Créme, 215 kronor.

* Lila Esprit Home-skål, 199 kronor.

Av Linda - 7 december 2008 17:18

Nu ska jag laga Africana. Det var väldigt längesedan jag åt det :) Måste säga att det är så sjukt gott med Africana också. Tyvärr har jag inga jordnötter eller bananer hemma som man kan ha till, men det går bra utan också egentligen. Men med jordnötter blir det så gott att lägga ovanför riset. Till Africanan kommer jag ha Ris, Sallad och Krossad Annanas till - mycket gott :D


Den här tjockan gör mig deprimerad! Det är ju inte så att jag vaknar och blir överlycklig av att det är massa tjocka överallt! VILL HA SOL! Jag har för mig att vädret skulle bli lite bättre här till veckan sa de på lokala nyheterna i fredags. JAG HOPPAS PÅ DET!

Satt och läste i CHIC nu en stund och jag blir ju mörkrädd när jag läser om den där FARC gerillan...

Ha en fortsatt bra söndag folks :D 

Av Linda - 7 december 2008 14:39

När jag satt och läste igenom Glaze nummer 12 2oo8, kom jag så småningom till två modesidor som de kallade just: Under knäet- och en bit till. Det var några bilder på kändisar som har på sig fina kjolar. Det är höga midjor och längden slutar under knäet.

Följande kunde jag läsa, även vad de hade skrivit om de olika bilderna på de fem kändisarna.


Efter maxilångt och minikort är det nu precis under knäet längden som gäller. Sommaren 2oo9:s kollektioner vimlar av den här kjollängden, och varför inte göra som kändisarna och börja redan nu?


Lauren Conrad: "The Hills" aktrisen Lauren Conrad kör med slits på sin under knäet långa kjol.

Selita Ebanks: Modellen Selita Ebanks är drop dead snygg i spetskjol som slutar en bit under knäet.

Maggie Gyllenhaal: Maggie Gyllenhaal får en ytterst snygg figur i sin vadlånga kjol och slimmade blus.

Bijou Philips: Skådespelerskan Bijou Philips slår två trendflugor i en smäll med rätt längd på kjolen och hög midja.

Julia Stiles: Skådespelerskan Julia Stiles matchar sin snygga kjol med brett bälte och sidenblus.


Av Linda - 7 december 2008 13:51


Dagens julklapp blir faktiskt två stycken.

Dels var de så billiga och sen har jag den första av dessa böckerna.

Tycker att det är väldigt avkopplande att läsa böcker, och speciellt då Chick-litt böcker.


* En shopaholic i New York- Sophie Kinsella, 39 kronor.

* En shopaholic säger Ja- Sophie Kinsella, 39 kronor båda finns hos www.cdon.se.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards