Alla inlägg den 2 december 2008

Av Linda - 2 december 2008 16:42

Jaa, nu vräker snön bara ner här! Och detta har det gjort hela förmiddagen och det fortsätter ännu.

Förut vid elva var det inte så mycket, men det har ju bara fortsatt att snöa så nu är det massa snö på taken, på husen, i träden och självklart på marken också.


Om en timme ska jag hem till Linda på sminkparty för Mary Kay. Det blir min nya fina mössa på huvudet och den tjocka halsduken virad runt halsen i flera lager annars kommer jag frysa ihjäl när jag cyklar ner.

Nu ska jag föna håret lite så det blir torrt. Fick ta en tidig dusch idag eftersom jag ska iväg.

Idag ska jag värma mig Gröt från BOB (kommer alltid kalla det BOB) - det är smidigt, enkelt och gott. Får lite julkänsla när jag äter Gröt så här på vintern speciellt nu i december också.

Ni får ha en bra tisdag där ute i Sverige!


Av Linda - 2 december 2008 12:00


Idag var det dags för en ny julklapp på önskelistan.

Denna lista kommer att pågå fram till julafton.


* Kärlek påslakanset, 249 kronor från Jotex.  

Av Linda - 2 december 2008 11:50

Mmm verkligen; OJ VAD DET SNÖAR HÄR!

Imorse när jag var på toa strax efter sju spöregnade det ute det liksom slog mot fönstret. Men nu har regnet övergått till snö istället. Flingorna är inte små heller kan jag inte påstå.


Satt nyss och kollade på Efter Tio Med Malou von Sivers. IDOL-deltagarna var där: Robin, Alice och Kevin. Alla tre är jätteduktiga och sjunger bra. Men mina favoriter från början har ändå vart Robin och Alice. Kevin sjunger bra och så, men de står lite högre eftersom jag hejat på dem sen deras auditions. Måste bara säga att FAN VAD GÖTT ATT JOHAN PALM ÅKTE UT I FREDAGS! Har aldrig gillat honom överhuvudtaget. Såg på IDOL lite i fredags innan jag skulle iväg så var det en tjej som skrek fan ihjäl sig där när han gick fram till henne, och hälsade medans han sjöng. Aja, du kommer säkert skämmas sen senare.  Vet själv hur det har vart :p TYVÄRR, och jag skäms.

Nä, nu ska jag ta mig en macka med makrill i tomatsås på och ett glas Apelsin Juice :) Ha en bra dag där ute i Sverige!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards