Alla inlägg den 1 december 2008

Av Linda - 1 december 2008 22:00

Nu börjar Prison break som var en av mina favoritserier förut får jag säga, men nu har den ju spårat totalt.

Eller vad säger NI?

Kan ändå inte sluta kolla på den inte än i alla fall.

Sen ska jag sova är jättetrött nu. God natt och sov så gott där ute i Sverige!

Av Linda - 1 december 2008 20:45

Nu på kvällen var jag ute en runda på cykeln det var lite kallt, men inte så himla farligt. Lite väl mulet dock är det ute. Skönt med frisk luft måste jag säga speciellt på kvällarna med mindre avgaser.   

Idag fick jag fixat min biljett hem till Göteborg till jul också den var inte dyr bara 54 kronor en väg. Har inte bestämt riktigt när jag skall åka hem så jag avvaktar med den biljetten lite till...  


Känner mig inte riktigt bra i kroppen; lite hosta, kliar i halsen och är snuvig emellanåt. Har känt lite så under helgen det är bra nu, men det är lite värre på dagarna. Jävla kropp man har egentligen. Har inte känt mig hungrig på hela helgen - det är INTE bra.

ÄNTLIGEN blev jag hungrig idag så det var gott med Spaghetti, Kotlett, Béarneisesås och Sallad till! Magen blev glad..

Kom och tänka på ett citat nu bara för det :p


-" Är magen glad så är människan glad".

Gustav Svensson ur Svensson Svensson.

Så sant som det är sagt. Eller vad sägs?

Av Linda - 1 december 2008 17:11


Nu när jag har läst ut Plaza Kvinnas November nummer 2oo8, hittade jag en sak som jag vill ha. Men som vanligt kan jag inte hitta en del som jag vill ha också från tidningarna. Jag hittade något som var fint.

Detta hittade jag i Plaza Kvinnas November nummer 2oo8:
* Svart Stickad Basker, Wedins, 149 kronor- Den finns i färgerna svart, grå och offwhite det är just offwhite som jag vill ha, men den bilden visades inte på hemsidan.

Av Linda - 1 december 2008 12:46


Tänkte ha en ny kategori för den här månaden där jag kommer att ha en julklapp varje dag som inte hade vart dum att få i julklapp. Eller kanske inte dum att ha över huvud taget.


* Blender, 399 kronor finns bland annat hos DUKA- Rosa vill jag att den ska vara också :)

Av Linda - 1 december 2008 12:21

Herregud, idag är det redan december.

Idag börjar ju den klassiska julkalendern. Jag följer inte den som jag gjorde när jag var liten kan se ett avsnitt om det inte finns något annat roligare på teven. Jag undrar vad den kommer att handla om i år?

Mina absoluta favorit-julkalendrar är ju helt klart Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm. Vilken är Din favorit julkalender? Idag är inte julkalendrarna lika bra tyvärr som de var när vi var små, tycker inte jag i alla fall.

Sunes Jul har jag på DVD, men jag vill ha Mysteriet på Greveholm också får nog köpa den.


Jag tycker att det här året har gått riktigt, riktigt fort. Är det bara jag som tycker det? Vad tycker Ni?

Sen om det har vart bra alla gånger - det är en annan femma det.

Om en månad är det Nyår och då är man ju bakis.

Aja, nu ska jag iväg och köpa biljetten till tåget till jul så har jag det gjort och den är redan klar. SKÖNT då är jag garanterad en plats och billigare pris, men jag åker inte så långt som andra gör.

Ni får ha en trevlig måndag ute i Sverige :)



Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards