Alla inlägg den 14 december 2008

Av Linda - 14 december 2008 22:43


Gott & blandat
I VeckoRevyn nummer 24 (13 November) 2oo8, kunde jag hitta en parfymspecial på tre sidor som de kallade just Gott & Blandat.
Jag blev lite sugen på godis när jag läste sidorna. Eller blir ni det? Ni får se på bilderna.

 

Söta, salta och härligt fruktiga. Säsongens mest väldoftande nyheter är en blandning galet mycket godare än godis.
Artikeln är skriven av
Thérese Andersson.

 

SOCKER SÖTT
1. Mariah Carey Luscious Pink Edp, 45o kronor.
2. Betty Barclay In Love Edt, 295 kronor.
3. Yves Rocher Rose Absolute Edp, 499 kronor.
4. Kylie Minouge Showtime Edt, 199 kronor.
5. Elite Miss Elite Edp, 225 kronor.
6. Lanvin Jeanne Edp, 465 kronor.
 

FRISKT & FRUKTIGT
1. Chanel Chance Eau fraiche Edt, 595 kronor.

2. Biotherm Eau d´Energie, 385 kronor. 
3. Yves Rocher Naturelle Edt, 329 kronor.

4. Estée Lauder Private Collection Amber Ylang Ylang Edp, 75o kronor.

5. Ralph Lauren Rocks Edt, 475 kronor.

6. Elite Miami Edition Edp, 185 kronor.


SYNDIGT SALT

1. Bulgari Jasmin Noir Edp, 73o kronor.

2. Victoria Beckham Signature for Her Edt, 349 kronor.

3. Escada EIncredible me edp, 555 kronor.

4. Van Gils Aura by Night Edt, 335 kronor.

5. Guerlain Shalimar Edp, 925 kronor.

6. Sarah Jessica Parker Covet Pure Bloom edp, 515 kronor.

Av Linda - 14 december 2008 21:50


Jaaaa, du är verkligen så jävla, jävla elak!

JAG HATAR DET HÄR; JAG HATAR DET!

Skjut mig för helvete!! Jag hatar dessa jävla känslorna.

DU har lyckats med något här i livet, och det var att KROSSA mig! Tro mig, det har du lyckats jäävligt bra med!

Dessa jävla hormoner hatar jag också.. Men jag kan aldrig hata DIG

Bara situationen.

Av Linda - 14 december 2008 20:08

JAAA, NU ÄR JAG ARG..

SATT OCH SKREV PÅ ETT INLÄGG SOM VAR RÄTT LÅNGT, SÅ TRYCKTE JAG PÅ "SPARA INLÄGGET". VAD HÄNDER?? JOO, "SIDAN KAN INTE VISAS". JÄVLA HELVETE SÅNT BLIR JAG IRRITERAD PÅ.


Av Linda - 14 december 2008 16:35

Idag har jag vart på stan med Linda. Stack iväg runt halv två, och kom hem för en timme sedan.

Vi kollade efter kläder som man kan ha på sig på Nyår. Jag provade en klänning, men den gillade jag inte riktigt, och Linda provade fler klänningar - många var snygga! Den gråa var finast tycker jag :) Det är inte lätt att veta vad man ska ha på sig på Nyår faktiskt. Samtidigt vill man ha något som är fint, och samtidigt något man kommer använda fler gånger. Så jag kan förstå att du hade beslutsångest där.

Själv kollade jag inte supernoga eftersom jag ändå åker ner till Göteborg på torsdag, och ska kolla hemma under veckan vad som finns :) Kommer att lägga undan tills lönen kommit. Jag har fler affärer och roligare affärer att välja mellan där nere. Men Vero Moda är väldigt bra här i stan :) Mycket bättre än den i Skövde och Jönköping, tycker jag. Nu strejkar min mage så det är dags att börja laga lite mat. Idag får det bli Fläskfilé, Kroketter, Béarnaisesås och Sallad till. Ni får ha en fortsatt bra tredje advent :)

Av Linda - 14 december 2008 16:02

Av Linda - 14 december 2008 13:05


Dagens julklapp är en cardigan. Jag tycker att den är söt och fin.


* Tova Cardigan Ichi, (ordinarie pris 299) NU 159 kronor finns hos www.nelly.com

Av Linda - 14 december 2008 12:27

Igår var jag på fest hos U,. Det var väldigt lugnt där, men det var skönt också faktiskt. Förutom när det där gänget kom, och drog ner en riktigt stor tavla: jag tänkte att nu åker ni ut med huvudena före, men U,. kastade inte ut dem. De fick verkligen eld i röven strax efter det, och bara stack utan säga hejdå till deras kompis J,. DÅLIG STIL, tyckte jag.

Den som var sötast på festen var Lätt den lilla bebisen. Men men, ingen sörjde dem att de gick. Vi fortsatte att dricka vi andra :) Vi fick skjuts ner till Terrassen också var jättesnällt av C,.


Inne på Terrassen skakades det mycket rumpa och kul hade vi :) Det var inte så mycket folk, och jag måste säga att skönt var det.  Men det var lite knepigt folk ute tyckte jag. En kille slängde upp mig på axeln också, haha, bara skrattade och skrek. Sen känner jag Je,. som han var med också. Hade nog reagerat lite annorlunda om hon inte var med honom om det var någon helt främmande. Men min och J,:s skrattattack fick vi när jag skulle hämta min jacka i garderoben och E,. skulle ge mig den. Han tog lite lång tid på sig tyckte jag, och när han kom med jackan sa han: Har du hela ditt hem med dig. Vi bara asgarvade och gick ut där vi fortsatte skratta :p

Hade ju bara en jacka (som är väldigt tung dock), en låååång halsduk och en munkjacka så att jag inte skulle frysa. Haha, ja det var allt roligt :)


Idag är jag bara trött det var väldigt skönt att lägga sig i sängen när jag kom hem under duntäcket.

Hade ni en bra lördag? Ha en bra söndag folks! Ciao! 

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards