Alla inlägg den 24 december 2008

Av Linda - 24 december 2008 23:25


Sitter och ser på Armageddon nu med min syster.

Jag tycker att den är så bra =) Men den är så sorgsen! Sitter alltid och lipar till den filmen - känslig som jag är! Ben Affleck är ju bara så jävla het i den här filmen =)

Har sett massa bra program idag klassiker som Kalle Anka, Karl Bertil Jonssons Julafton och Svensson Svensson, men även filmer som Grease, Tomten är far till alla barnen, och nu Armageddon.

Helt okej julatfon har det vart. Kunde vart bättre men men.

Det bästa var maten som vi åt :) Som jag har längtat efter att få äta: Julskinka, Prinskorvar, Köttbullar, Janssons Frestelse och Rödbetssallad till!


Nu ska jag fortsätta se på filmen, och sen ska jag sova. Imorgon ska jag ÄNTLIGEN åka hem! FY FAN VAD SKÖNT! En vecka räcker gott och väl - väldigt mycket. Sen vill jag bara hem! Så imorgon natt får jag sova i min sköna säng igen - jag längtar.

Hoppas att Ni har haft en bra julafton i alla fall! Min kunde vart bättre som sagt, men inget man kan göra något åt nu!God natt och sov så gott folks!

Av Linda - 24 december 2008 12:38

 

GOD JUL PÅ ER UTE I SVERIGE =)

HOPPAS ATT NI FÅR EN TREVLIG DAG MED NÄRA OCH KÄRA!

Massa julkramar

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards