Alla inlägg den 20 december 2008

Av Linda - 20 december 2008 22:18


Nu går den här filmen på TV4 som jag sitter och kollar på.

Den är rätt rolig faktiskt emellanåt. Sitter och skrattar då och då.

Har Ni sett den?

Hoppas att Ni haft en bra lördag den tjogonde december 2oo8 där ute i Sverige.

God natt på Er och sov så gott!

Av Linda - 20 december 2008 18:31


Dagens julklapp är ett litet paket. 


* Strawberry Bathing Bliss, 295 kronor finns hos The Body Shop.

Strawberry Shower Gel 25o ml,

Strawberry Body Butter 5o ml,

Strawberry Body Polish 75 ml,

Strawberry Soap 1oo g,

Two Tone Bath Lily – Red/Cream 3og.  

Av Linda - 20 december 2008 17:07

Jag har hittat en jättefin topp som jag ska ha på Nyår i en viss butik, och förut när jag var nere och kollade efter den så fanns den INTE! Det är ju så jääääävla typiskt! Ska ju alltid krångla med något om jag hittar något fint som jag verkligen vill ha!


På Torget träffade jag och mina systrar K,. en vän till hela familjen, och henne har inte vi sett på jäättelänge! Det var väldigt kul att se henne faktiskt :) Hon är så lik sin storasyster, och det var så jag kände igen K,. annars hade jag kanske inte gjort det. Mig kände hon igen, men inte S,. Det var i alla fall trevligt att springa runt där nere och titta lite.


Nu ska jag dit igen innan de stänger så att de kan ringa till butikerna i stan och kolla om den finns där istället. Så jag kan hämta ut den på tisdag! Sen när jag kommer hem ska jag äta Fläskfilé, Pommes Frites, Béarnaisesås och Champinjoner. Har Ni haft något roligt för Er idag? Ciao folks!

Av Linda - 20 december 2008 12:00

Vilket skitväder det är här nere idag. Bara regn och blåst. Men det är ju inte så ovanligt för Göteborg i och för sig.

Igår när jag åkte hem från C,. tog jag spårvagnen till Korsvägen, och hoppade av där för att byta till bussen. För Er som inte vet är Korsvägen där Liseberg ligger. Jag såg Lisebergstornet med sin låååååånga slöja, och det satt en julstjärna längst upp. Väldigt fint var det får jag säga.


Lite senare idag ska jag till Torget för att kolla in den där toppen på H&M som jag tänker lägga undan. Har bestämt mig för att köpa den till Nyår :) Vad ska Ni hitta på idag?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards