Direktlänk till inlägg 19 maj 2009

JOBB 12.3o-16

Av Linda - 19 maj 2009 11:16

Om en timme ska jag cykla iväg och jobba några timmar. Dem ska ha APT-möte idag så då får jag hoppa in vilket är jättebra, eftersom det blir ju mer timmar i längden. Dessutom är det en dagtid och jag slutar fyra då dem flesta slutar jobba. Det ska bli gött. Jag känner mig fortfarande trött efter att ha jobbat tre kvällar förra veckan då det tar så jävla mycket på kroppen! Nu sitter jag och tittar på Efter Tio med Malou, och jag ska ta mig en macka, borsta tänderna och slappa lite för att sedan cykla iväg. Jag hinner inte göra så mycket mer nu innan jobbet.

Det får bli Spaghetti och Köttfärssås idag igen! Jag kommer inte orka fixa någon mat sen när jag kommer hem dessutom blev det så mycket mat över från igår. Får bara koka lite Spaghetti sen och värma såsen - det blir perfekt!

Ni får ha en trevlig tisdag folks! Tjing tjong!

 
 
Ellie

Ellie

19 maj 2009 17:02

Neej, Sverige var ju asbra!! Dock så gjorde hon inte ett så bra framträdande nu. Synd!
Ja visst är det bra! Helt underbar :D

Ja, får hoppas att jag gör det!

Mm, synd om dom!
Men gud! Varför gjorde hon det? :S

Usch då :/
Jodå, den var trevlig :) Umgåtts med vänner hela helgen nästan, sånt är ju aldrig fel :)


http://estella.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

19 maj 2009 18:19

Ja jag har ju det :)
Haha ja verkligen!
Näe usch, inte direkt min smak, men alla tycker att han är söt så kanske är jag som har dålig smak :p

Det är lugnt :)
Ja, jag jobbar varje dag och har gjort de de senaste veckorna. Riktigt skönt :)
Vet inte hur länge de blir, men ett tag till blir det nog =)

Jo sant det iof, men inte lätt om dom har så dålig självkänsla.
Hahaha, vilken tant :p

Ja visst var dom fina :D Jag blev så glad!

Jag såg de, men när, äter ju inte det ^^

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards