Alla inlägg den 23 december 2008

Av Linda - 23 december 2008 22:02

Nu sitter brorsan, syrran och jag, och spelar Bingolotto :)

Syrran är nära på att vinna hela tiden, och flera gånger! Dessutom är det inte några dåliga priser heller bland annat en Gourmet resa till Italien och 5o ooo:- Vilken jävla röta hon har idag. Men det unnar jag henne faktiskt :D Det måste jag säga att jag gör.


Själv har jag bara kommit nära att vinna 2 nya Sverigelotter, fy fan vad dålig lott jag har, haha :p Då har jag fått 4 på samma rad. Några rader med 3 har jag ju fått också.

Men jag och syrran saknar Claes Malmberg och hans rim med Michelin gubben :)

Idag fick vi göra hemmagjorda Hamburgare och Sallad till, då mamma haft fullt upp! Men det bästa var att få smaka på Julskinkan :D

Av Linda - 23 december 2008 18:21


Årets sista julklapp blir detta. Imorgon kommer jag ju ändå få se vad jag får i julklapp.


* Ljusstake, 299 kronor finns hos Indiska. 

Av Linda - 23 december 2008 16:30

Nu sitter jag och kollar på Lilla Kycklingen. Den började för tjogofem minuter sedan, och går på TV4. Ska se om den är så bra som jag tror att den ska vara. Just nu är jag lite osäker på det. Den feta grisen är rolig, haha, tycker jag :)


Det är så SKÖNT att kunna sitta ner nu och bara ta det lugnt. Har stressat runt idag. Åkte in till stan snabbt för att köpa min kjol, och sen åkte jag mot Torget. Där var det mycket folk mycket mer än när jag var där med mamma, och skulle visa henne lite julklappar. Vi träffade L,. och K,. (som jag träffade i lördags) inne på Indiska där vi stod och pratade en stund :) Var kul att se K:s mamma igen, och självklart lilla K,. igen!

Under mina dagar här nere har jag träffat en del som jag inte sett på lääänge som jag har sprungit på på stan :) Sånt är alltid lika trevligt tycker jag. Mindre trevligt är när man har hört av sig till folk och de svarar inte. Sånt tycker jag är så jävla tråkigt! Men men.

Idag fick VI den bästa julklappen hela familjen :) Helt klart den bästa!


* Bild på Lilla Kycklingen.

Min shopping idag:

* Svart Kjol, 199 kronor, från Ginatricot.

* Ögonskuggsborstar, 19,5o kronor, Svart Hårklämma, 19,5o kronor och Rougeborste 39,5o kronor, allt från H&M.

 

Av Linda - 23 december 2008 11:03

Idag är det löning för min del vilket innebär att jag har en hel del att fixa idag. Ska visa mamma det där fatet jag vill ha först, och sen måste jag in till stan för att hämta kjolen som jag hängde undan igår, och den ska användas på Nyår har jag tänkt. Sen är det lite småsaker som sak fixas också. STRESSIG DAG med andra ord kommer det att vara.

Ikväll ska C,. och jag spela Bingolotto på Uppesittarkvällen. Jag hoppas att vi vinner något :)

Ha en bra Dan före doppare dagen folks! Ciao!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards