Alla inlägg den 5 december 2008

Av Linda - 5 december 2008 22:35

Jaaa, usch vad tråkigt! USCH USCH USCH!

Han är så jävla duktig Robin Bengtsson.

Tråkigt som FAN att Svenljunga-killen åkte ut.


Men kul att Alice gick till final :D Hejar på ALICE! Inget fel på Kevin absolut Inte! Men Alice har jag gillat sen hennes audition i Karlstad. Nästa veckas IDOL-final blir spännande :D

Eller vad säger Ni? Var det rätt person som fick åka ut? Var det rätt personer som fick stanna?

Av Linda - 5 december 2008 17:10

Japp idag ska jag laga Tacos :) Finns det någon godare mat än detta - så säg!

Mmm, älskar verkligen Tacos så gott och sjukt lättlagat.

Jag såg förut att jag inte har några Tortilla Chips hemma de är ju slut, och när jag var på Willys för att handla lite i lördags var de slut. Så nu ska jag till Willys och köpa mina goda chips har blivit en cravings för mig när jag skall äta Tacos :) Tycker att de är godare än vanliga chips.


Usch, såg igår att jag hade massa disk hemma som jag hade "förträngt", och idag var det bara att ta tag i skiten! Jag hatar nämligen att diska!

Ni får ha en trevlig fredag vad ni nu än ska hitta på :) Ciao folks!

Av Linda - 5 december 2008 12:00


Dagens julklapp är trosor, som många älskar.

Själv har jag inte dessa, men ska införskaffa mig dem.

De är riktigt snygga och de finns i många olika färger och mönster.


* Cookie Christmas Box från Hanky Panky, 499 kronor finns hos www.nelly.com bland annat  

Av Linda - 5 december 2008 11:42

Vad hittar Ni på denna fredag den femte december? Jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag.

Det håller på och snöar här, men nu har det börjat att avta mer och mer. Innan snöade det lite intensivt. Men nu ser jag ju Mösseberg och det är ett tecken på att det börjar avta, i alla fall för stunden.

Har Ni sovit gott inatt då? Det har jag gjort sover väldigt bra nu för tiden och det är ju så himla skönt.


Nu när det är fredag så är jag sjukt sugen på godis. Jag tror faktiskt att jag ska ta en sväng till Godislagret och köpa lite där, även ladda på mobilen ringde ju upp alla pengarna igår, men de höll sig i över två timmar ändå.

Nä, jag ska snart ut i snön här, men Ni får ha en trevlig fredag folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards