Alla inlägg den 30 december 2008

Av Linda - 30 december 2008 22:13

[x] du har hittat ny musik du gillar

[x] du har fått nya kompisar

[x] du har varit ledsen

[x] du har velat dö

[x] du har varit glad

[ ] du har blivit kär

[x] du har känt dig sviken

[x] du har känt som att ingen har sett dig

[x] du har känt hat

[x] du har känt som om någon tagit dig för givet

[x] du har varit sjuk

[x] du har badat

[x] någon har sagt att du är snygg

[x] du har bråkat med nån du tycker om

[ ] du har strulat med en främling

[ ] du har strulat med en av samma kön

[ ] du har varit så uppjagad att du gjort misstag

[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv

[x] du har pissat utomhus

[x] du har kräkts

[ ] du har knarkat

[x] du har druckit alkohol

[x] du har sovit i motsatta könets säng

[ ] du har raggat på främlingar

[ ] du har rökt

[x] du har varit/är kär

[x] du har saknat någon

[x] du har duschat med någon

[x] du har solat utomhus

[x] du har snackat i telefon mer än 2 timmar.


Lite av vad jag har gjort i år. Fanns mer på listan, men de hade jag inte gjort ändå.

Av Linda - 30 december 2008 19:18

Imorgon vid midnatt blir det ett nytt år och en ny månad.

Jag tycker att det ska bli skönt att lämna det här jävla året. För mig personligen har det vart ett riktigt jävla skitår! Och dett är av flera olika orsaker, och anledningar till att jag tycker så. Speciellt hösten har vart förjävlig!

Aja, ska bli skönt att lägga det här året bakom sig. Kanske därför som jag är lite ur form nu eller något jag vet inte.


Idag var jag en sväng på jobbet för att lämna in min tjänsgöringsrapport satt och pratade med två jobbarkompisar. Vilka historier man får höra av dem ibland, och idag var det hemska historier :O

Efter det cyklade jag till PA:s där jag handlade igår, och hon i kassan hade scannat in min Béarniasesås två gånger när jag bara köpte en, och istället för att ha pengar tillbaka hämtade jag en till. De går ju alltid åt :)

Idag värmde jag mig en Tacopaj och hade Sallad till det var väldigt gott! Länge sedan jag åt Tacopaj nu faktiskt.

Usch idag är ingen rolig dag tycker inte jag, som sagt är lite ur form. Vill bara att det ska gå över :( Innerst inne vet jag precis vad det är varför jag är så här. Som sagt detta året har inte vart mitt år!

Av Linda - 30 december 2008 12:56

   

 

 

 

     

  

Jag har suttit och kollat igenom Cosmopolitans December nummer 2oo8, för att se om det finns något som jag ville ha i tidningen.Jag hittade en del och den här gången var det lite blandat.


Detta hittade jag i Cosmopolitans December nummer 2oo8:

* Lancôme Hypnôse Sheer 5o ml EdP, 449 kronor- Snygg flaska och den luktar gott.

* Elizabeth Arden Ögonprimer, 245 kronor.

* Elizabeth Arden Eight Hour Cream, 195 kronor- VILL HA! Den vårdande multikrämen är en räddare i nöden. En mycket omtyckt kräm.

* Dior Skimmerpuder Night Diamond all over Diamond Dust, 68o kronor- VILL HA! Snygg dosa!

* Rosasvarta Spetspumps, Bianco, 55o kronor- Snygga skor.

* Svart Kjol med rosett, Monki, 3oo kronor- Fin kjol

* Rosasvart Spetskorsett, Twilfit, 449 kronor- Finns i behå också.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards