Alla inlägg den 13 december 2008

Av Linda - 13 december 2008 17:26

Här nedan följer lite bilder som jag har tagit idag. De togs när jag var ute på min Powerwalk runda tidigare idag.

Nä, nu är jag sååå jävla hungrig. Har Pommes Frites i ugnen, ska steka lite Chicken Nuggets och lite Gurka till blir perfekt idag :)


Ha en fortsatt trevlig Lucia där ute i Sverige!

Av Linda - 13 december 2008 14:18

Tårarna bara rinner när jag hör den här :(

Av Linda - 13 december 2008 12:55


Dagens julklapp blir ett plagg som man skulle kunna ha på Nyår!

Dock kunde rosetten vart liite mindre, men jag gillar den ändå!


* Satinkjol, 249 kronor finns hos H&M. 

Av Linda - 13 december 2008 12:16

Jag är riktigt festsugen idag :D

Har inte festat loss riktigt på några veckor nu. Eller ja, det var för tre veckor sedan när jag mådde som jag förtjänade dagen efter, hihi. Den kvällen var kul :D Gick väldigt fort måste jag säga.


Igår när jag kom hem var jag helt slut! Skulle duschat egentligen, men det orkade jag verkligen inte. Jag får ta den duschen sen :) Det tog inte lång tid innan jag somnade igår kan jag ju säga. Hade varit igång hela dagen med, och då är det inte speciellt konstigt.


Snön ja, den ligger kvar där den ligger. Jag tänker ge mig ut och ta en Powerwalk idag igen får passa på att gå medans det är fint väder :) Ingen TJOCKA som det har varit för många dagar nu.

Just det ja, snart åker jag hem till Göteborg :D JAG LÄNGTAR! Den här gången längtar jag av flera olika anledningar; dels träffa C,. och prata med henne, jag längtar efter att få träffa Ch. och L,. som jag inte ser så ofta :(

Ska bli nice att träffa A,. och Chr. också :) Två av mina favorit-killar. De andra där hemma ska bli kul att se också var länge sedan nu.

Nä, nu ska jag leta efter en julklapp och sen gå ut ich gå som sagt. Ni får ha en trevlig lördag så länge folks :)

Ciao!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards