Alla inlägg under juni 2011

Av Linda - 30 juni 2011 23:54

YES, ÄNTLIGEN jobbade jag en dagtur! Det är mycket kvällar som jag har. Både bra och dåligt att jobba antingen dag eller kväll, men det bästa med dagar det är att man har hela kvällen fri sen!

Det har vart en rätt körig dag idag vilket var rätt jobbigt, men det gick bra ändå! Nu har min favorit gått på semester. Henne har jag gillat från första stund verkligen. Men tre veckor går fort, och sen kommer vi jobba igen.

När jag kom hem la jag mig vid tio i tre, och jag gick inte upp förrän fem i sex igen. Sov inte ett skit inatt nämligen..


Har ju fått undvika solen idag, och det har jag gjort också! Fan, vad varmt det var när jag cyklade hem från jobbet kände jag. Det var tur att jag tog keps på mig imorse. Halsen mår inte bra just nu, och jag har smörjt in en hel del. Ska till Willys imorgon och köpa lite Yoghurt som ska hjälpa - fick hjälp att badda in lite Fil förut på min rast, men det hade behövts lite längre än en kvart, kände jag.

Var ute på en powerwalk med S., på kvällen, och det var jätteskönt att gå då! Alldeles lagom varmt, det fläktade lite och det var en del moln på himlen. Dock har det börjat regna nu! Gör inte mig ett SKIT att det regnar nu - då kan man sova bättre inatt =) Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Tog kort på den vackra himlen förut från min balkong. Härute kan man inte vara på dagarna då det är en jävla bastu mycket tack vare plåttaket!

   

Av Linda - 30 juni 2011 22:34

 

Idag har jag fått använda lite svalare och slappare kläder. Det har ju vart jättevarmt idag också, men jag har inte vart ute mer än till och från jobbet på dagen plus på kvällen. Är hur som helst nöjd med min nya kjol!


* Topp, Zara- Denna är skön och det är organisk bomull i materialet dessutom!

* Kjol, H&M, NY- Jätteskön kjol att ha dessa varma dagar!

Av Linda - 29 juni 2011 21:34

Puh, idag har det vart riktigt, riktigt varmt!! Men jag älskar när det är varmt så jag ska inte säga nåt negativt om det.

Jag har vart ledig idag =) Det är riktigt skönt att vara ledig mitt i veckan faktiskt. Är ledig på fredag igen, och det ska bli skönt det med då jag jobbar resten av helgen. Värmen skulle vara till imorgon, men på fredag skulle det bli sämre väder igen. Det blir skitbra om jag ändå jobbar, hehe! För min del i alla fall och för de andra som jobbar i helgen.

Idag har jag legat ute och solat i några timmar.. Liiiite för många ser jag nu - KRÄFTA som man är! Herrejävlar alltså. Inte bra, inte bra, men jag får skylla mig själv. Men sån här blir jag MAX en gång per sommar. Har smörjt in mig med After sun med Aloe vera i, och som alla vet så är Aloe vera lugnande och dessutom väldigt bra. Det känns ju att jag är röd, men detta lugnar en hel del faktiskt och nu är jag mjuk också.

Har cyklat bort till PA:s idag med där jag handlade lite smått nämligen; After sun, Chic, Choklad. Grillad Kycklingfilé, Kylväska och Strandmadrass. Tänkte köpa dem sista två i måndags, men de skulle inte få plats på cykeln! Idag fanns det inte lika mycket kvar som då såg jag så jag hade tur idag. Är jättenöjd med madrassen och kylväskan då dem är bra att ha hemma. Fanns i rött och svart, och mitt val blev rött!

Hoppas att Ni haft en lika fin dag som vi haft här! Tjing tjong


På PA:S köpte jag Chic, Choklad, Grillad Kycklingfilé och After sun.

     

Köpte även Kylväska och Solmadrass. Kylväskan kostade 129 kronor och Madrassen 99 kronor - bra pris!

 

Av Linda - 29 juni 2011 19:34

   

Idag fyller hela familjen I.;s favorit Akelia 1 år   

STORT GRATTIS LILLA ÄLSKADE AKELIA!

Lindas finste och absoluta favorithund! Som jag saknar dig min lilla bebis.

Av Linda - 28 juni 2011 22:34

Herregud, vad jag har sovit bra inatt; bara sovit och sovit. Det var verkligen skönt! Jag var la helt slut igår efter första dagen som jag jobbade på mitt sommarschema!

Efter att ha gått upp gick jag in i duschen och tog en skön dusch. Även om det kanske inte var sååå lönt att ta en då på dagen när det är så varmt, men jag orkar inte duscha sen när jag kommit hem.

Eftermiddagen/kvällen gick relativt fort, men det var en del att göra den sista timmen bara. På min rast gick jag till Vero Moda och Lindex för att kika lite på utbudet, men en halvtimme går riktigt fort så man hann inte kolla jättenoga, men däremot hittade jag inget speciellt på Vero Moda.

Har fått lite hövvevärk på kvällen fast jag tänker inte ta en jävla tablett utan det får försvinna när jag sover istället.

Hoppas att Ni haft en bra dag! Min har bara bestått av jobb. Tjing tjong

Av Linda - 27 juni 2011 22:34

Idag drog man igång och jobbade igen då. Helt sjuktjobbigt!! Jag var rätt så trött där ett tag på kvällen. Det känns att man har vart ledig, och verkligen kopplat bort allt som har med jobbet att göra.

Jag var ute och gick på min rast - bara femton minuter då mina ben fuckade sig totalt och låster sig liksom. Orkade inte gå så långt då, men sen rann ju klockan iväg så då var den nästan slut. Helvete vad ont det gjorde i dem. Fick lägga upp benen i vågrätt läge innan jag gick tillbaka för att det skulle sluta värka. Jävla tjockis man har blivit. Det var verkligen INTE roligt!! Blev skit irriterad faktiskt på mig själv.


Idag är det ju LÖNING vilket SÖG då den kom först efter midsommar, men som tur var så har jag ju haft mina skattepengar hela tiden så det var lugnt. Cyklade iväg till PA:s för att storhandla som vanligt, och jag hade med mig pant också (som alltid när jag storhandlar). När jag kom dit såg jag att den ena jävla Automaten var sönder och den andra var det också, men dem höll på att tömma den. Det var fyra personer framför mig, men den värsta hade jag precis före mig nämligen en tjej som hade FEM FULLA SOPSÄCKAR med pant!! Herrejävlar, här har inte jag tid att vänta på henne tänkta jag bara så jag frågade om jag kunde gå före, och det fick jag. Det tog ju inte så lång tid för mig att panta. Jag hann med att handla och tjöta med två från jobbet, och när jag var på väg ut var hon inte ens klar... Då hade det gått en halvtimme sen jag var klar... Det blev inte så jättedyrt idag 55o kronor landade summan på. Köpte med mig ett par nya Tofflor till jobbet med så jag har kastat mina gamla.. Sen var det bara att cykla hem och packa upp innan jag skulle iväg till jobbet.

Det har vart jättevarmt ute idag, men vid tolv när jag cyklade iväg var det klart på himlen, men sen efter det kom det massa stackmoln för mig gjorde det inget då jag ändå skulle jobba :S

Hoppas att Ni haft en bra dag! Tjing tjong


Köpte SOLO och Glaze på PA:s också.

 

Av Linda - 27 juni 2011 14:36

 

 En av deras bästa helt klart, och mest kända dessutom.

Vad tycker Du om låten?

Av Linda - 27 juni 2011 14:14

 

 

Satt och kolla på andra delen av Oprah för en stund sedan, och då skulle Backstreet Boys vara med.

Haha, ja herregud, detta bandet har man ju verkligen lyssnat på en gång i tiden.

De sjöng I want it that way - en av deras bästa, tycker jag!

Det var lite kul att se, och då blev jag lite nostalgisk.. Lyssnar lite på dem nu! Absolut inte min stil idag, men jag gillar fortfarande en del av deras låtar.

Nick är fortfarande snyggast i bandet - inget snack om den saken!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards