Alla inlägg under februari 2009

Av Linda - 28 februari 2009 19:05

Nu ska jag på fest hos J.,

Ni får ha en trevlig lördag folks :) Tjing tjong!

Av Linda - 28 februari 2009 17:55


Den här låten kommer jag skaka rumpa till som fan sen :)

Av Linda - 28 februari 2009 14:50

Det är helt jävla underbart väder idag rent ut sagt!

Solen skiner och himlen är blå. Wonderful, wonderful och fåglarna kvittrar. Snart är VÅREN här - det känns lite så i luften :)

Strax efter ett gick jag till stan, men först in på Godislagret för att tanka på mobilen. Sen gick jag vidare, och jag träffade I., vi prata lite snabbt, och sen gick jag vidare in på en blomsteraffär för att hitta en kruka till min Orkidée, men där fann jag ingen. In på Systemet och där var det en hel del folk, men mest killar. Såg en kommpis till Han där.

Jag gick ner mot Bangatan för att gå den hela vägen till Ranten, och in på blomsteraffärerna där. Jag hittade till slut en inne på en av dem. En vanlig svart liten kruka den fick duga så länge.

Sammanlagt var jag ute och gick i 1 timme och 2o minuter - helt underbart :D

Nu ska jag vila lite innan det blir dags att duscha, och göra i ordning sig tills ikväll!

Vad ska Ni hitta på för kul? Ha en bra dag folks i solen eller ej :) Tjing tjong! 

Av Linda - 27 februari 2009 19:23

Nu ska jag till S., där vi ska se på Let´s dance, äta godis och jag ska hjälpa henne med en grej. Får hoppas att det går bra! Är lite nervös faktiskt. Har aldrig gjort det där innan bara fått sånt fixat själv :)

Men hoppas, hoppas att det blir bra!

Ni får ha en trelig fredag folks! Tjing tjong!

P.S Heja Laila Bagge och morgan Alling D.S

Av Linda - 27 februari 2009 18:00

  


Förut när jag var på Willys, och skulle köpa det lilla som fattades gick jag förbi Orkidéerna och slog till på en :)

Älskar dem blommorna, och det var ett bra pris på dem; 79 kronor. Imorgon måste jag köpa mig en kruka till den.

Är så nöjd med min söta orkidée :)

Av Linda - 27 februari 2009 17:08

Äntligen blev den sista maskinen klar strax innan fem när tvättiden gick ut för den här gången. Jättesegt och tråkigt att tvätta en fredag egentligen, men det behövdes med tanke på min sketna jacka efter mitt fall förra veckan. Diskat har jag gjort idag också massa disk idag, och jag har gjort rent på toaletten! Men nu är det skönt att det är gjort bara det tråkigaste kvar nu; Städningen... Får fixa det på måndag istället. Jag har blivit anti-städning efter mitt jobb i Norge helt klart! Har blivit "skadad" efteråt efter allt jävla slavarbete!

Jag har inte smält summan idag efter handlingen. Fan, detta kommer jag plågas med läääänge nu... Jo, tjena ja!  


Fan, kom på en äcklig dröm jag drömde imorse. Det var en mardröm och hela kroppen typ blev stel som att den kände det jag fick i min dröm. Fick något i ryggen (säger icke vad), och det var jätteobehagligt. Hade kalla kårar i hela kroppen.. Fy fan alltså, har inte vart så förut inte vad jag minns. Annars var den rätt så jävla konstig också. Tack och lov att jag inte drömmer mardrömmar ofta.


Hmm, sitter och funderar på vad jag ska äta för mat idag. Borde vara lätt med tanke på min kostnad förut (kommer gräma mig lite över det), och att jag har massa mat. Dock har jag ingen ork att laga något. Ska värma den där Tacopajen och ha Sallad till! Blir bra idag efter allt slit.

Har Ni några planer för helgen kanske? Men Ni får ha en bra eftermiddag folks! Tjing tjong!

Av Linda - 27 februari 2009 13:05

Strax efter elva gav jag mig iväg på min cykel till PA:s där jag skulle storhandla mat! Och jajemensan, storhandla är la fan bara förnamnet.. Vilket jag såg framme i kassan när summan bara steg och steg, men däremot hade jag massa rabatter; 115 kronor sammanlagt - vilket är jävligt bra :)

Har aldrig handlat mat för så mycket pengar alltså, men det gick INTE över 1ooo kronor, men mellan över 9oo. FY FAN, var min tanke!

Jag köpte två böcker där "I dina kläder" av Jane Green för 49 kronor, och en Desserter-bok för 39 kronor. Så, allting var inte bara mat utan två böcker också, har ju inte hittat några andra på Bokia. Böcker är alltid en bra investering anser jag. Jane Greens andra böcker har jag, och jag har gillat dem allihopa så den är inte ett dåligt köp garanterat!


Men maten, den är fortfarande så jävla dyr :( Dem har ju snackat om att sänka matpriserna igen. Frågan är bara NÄR?

Okej, Willys är billigare, men dem har långtifrån allt som jag vill ha och behöver. Behöver dock ta mig dit för att köpa Tvättmedel, Diskborste, Hushållspapper och 7-UP till imorgon. Mitt tvätttmedel är snart slut, och just nu håller jag på att tvätta. Dem andra varorna hade inte fått plats i mina påsar från PA:s.

Haha, grannen sa när jag kom på gården: Herrejävlar, har du så mycket kassar? Har du tagit dem på cykeln?

Självklart, säger jag. Det var inga problem..

Han vet inte att jag är envis som fan, och jag ska fixa det - vilket jag gör :)

Snart ska jag ta mig ner till tvättstugan igen och slänga in två maskiner. Men Ni får ha en trevlig fredag folks! Tjing tjong!


Dessa böckerna köpte jag på PA:s idag Desserter och I dina kläder av Jane Green.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards