Alla inlägg den 12 december 2008

Av Linda - 12 december 2008 23:07

Hon var min favorit ända sedan hennes audition i Karlstad.

Men hon är en vinnare i mina ögon :)

Men kul för Kevin att han vann absolut. Det var ju helt klart väntat, man kan inte säga något annat om det...

Av Linda - 12 december 2008 22:25

HEJA ALICE! VEM ÄR DIN FAVORIT? 

Ja, nu pågår ju IDOL-finalen, och jag har missat alltihopa ikväll. Det är först nu jag kan se på finalen.

Jag har ju jobbat ikväll. och kvällen har gått i ett sen fem på eftermiddagen. Så är det ibland jag måste säga att det är skönt också för den delen. Det är väldigt drygt när tiden går sakta. Nu kommer jag inte jobba mer i helgen det vill jag inte göra.

Jag har så jävla ont i magen bara :( Har haft det hela kvällen i princip och varför vet jag inte.

Som sagt fick jag gå till jobbet idag, och jag fick gå hem, men det var helt okej :) Gick förvånansvärt bra faktiskt. Tog en halvtimme att ta sig hem bara, men jag tog en liiten omväg behövde lite luft. Jag var hemma kvart i tio, och som vanligt tar det lite tid innan man väl kommer iväg från jobbet annars hade jag vart hemma mycket tidigare.

Nu sitter jag här och kollar på IDOL-finalen som sagt :) HEJA ALICE!

Aja, har Ni haft en bra kväll?

Av Linda - 12 december 2008 12:38


Dagens julklapp är något som jag verkligen vill ha.

Den här julklappen blev jag rekomenderad av en frisör att införskaffa mig då jag kan göra två saker med den. Jag har platt och rakt hår, men den går även att använda till att locka håret med, och resultatet blev bra.


* Plattång OBH Norcica 3o9o, 49o kronor finns hos www.elgiganten.se eller www.onoff.se

Av Linda - 12 december 2008 12:05

HERREGUD VAD DET SNÖAR!

Jag har redan vart ute idag hade en tid klockan elva som jag var tvungen att passa. När jag gick upp strax innan halv elva såg jag att: ja idag får jag GÅ till mötet, och sen får jag GÅ till jobbet som jag börjar klockan två. Det gick bra att gå dit, men hem till mig var värre eftersom snön hade jag i ansiktet hela tiden, och då blir jag alltid så tårögd. Men det gick bra både dit och hem inga problem. Var jätteskönt att gå faktiskt!


Snöandet lär fortsätta hela dagen så idag får jag GÅ till jobbet som sagt. Jag ska ju jobba 14-21 idag. Kommer bli segt att GÅ hem sen ikväll bara får ju gå mitt i IDOL-finalen. Jag får skynda mig så gott det går hem, men det kommer ändå ta en cirka tjugo minuter tror jag. Jag kan inte säga annat än att det är väldigt fint nu när det kommer massa snö. Så idag kommer jag gå jättemycket både till jobbet och hem + gå där. Skönt att röra på sig lite! Ibland blir man så stel, och lite för bekväm med att ha en cykel.

Jag tycker lite synd om de som delar ut Posten idag - snacka om att det är tufft att cykla sådana här dagar det vet jag ju själv.


Eftersom jag inte hade någon mat att ta med mig till jobbet idag typ en matlåda i kylskåpet fick jag ställa mig och steka Kycklin Röd Curry. Lite tråkig mat en fredag, men jag måste få något i mig sen.Ni får ha en trevlig fredag folks!

Vem tror DU vinner IDOL förresten? Min favorit är ALICE :D

Ciao folks så länge!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards