Direktlänk till inlägg 28 november 2013

Shopping Cubus och Ginatricot

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit. Hittade inte så mycket idag, men lite i alla fall köpte jag.


Detta shoppade jag idag:

* Rosa Munktröja, 199 kronor, Cubus- Då jag har ett par byxor i sammar färg tänkte jag att en tröja till passar bra!

* Svart Topp med spetsdetalj, 149 kronor, Ginatricot- Har knappt några svarta toppar så denna passade bra, tyckte jag!

* Blommit Linne "Home Girl", 149 kronor, Ginatricot- Har tänkt att ha detta linnet hemma och mysa runt i.


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Av Linda - 7 oktober 2013 23:30

Nu på sena eftermiddagen cyklade jag ner till Axel & Ebba. Det var sjuktlängesen jag var där nu! Det går i perioder hur ofta man är där. Dels beror det nog på läget för min del då det ligger en bra bit bort. Hur som helst, så var jag där och kollade ...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards