Alla inlägg den 27 december 2008

Av Linda - 27 december 2008 22:08

För cirka en timme sedan fick jag ett sjukt roligt samtal från min morbror :D

Han är störtskön min morbror alltså. Satt och skrattade nästan hela tiden, hihi.. Han är min Idol!! Han är så klockren med sina kommentarer =)


" När bönnerna kommer till stan då ska man passa sig, då jävlar..."

(Morbror K,.)


Nu ska jag glo på Tompan Rompan och Misson Impossible 2.

Grrrr han är så het i den här filmen =) Speciellt när han åker runt på hojjen tycker jag, hihi.. Älskar hojjar och speciellt snygga killar på en snygg hoj! LÄNGTAR TILL VÅREN!

Ha en fortsatt trevlig kväll folks! Ciao


Av Linda - 27 december 2008 20:10

Nu sitter jag och kollar på Körslaget. Eftersom jag är Göteborgare (kommer alltid vara) så håller jag självklart på Göteborg.

Men jag tror faktsikt att Team Robert Wells och hans Falkenberg vinner i år! Han är ju så rutinerad som man bara kan vara. Jag tycker att Körslaget är en väldigt trevlig lördagsunderhållning, och detta programmet kommer vara skitbra att kolla på i fattiga januari..


När Körslaget gick i våras höll jag på Team Lotta eftersom hennes kör var från Laxå. Mamma kommer ju därifrån, och där har jag många släktingar. SYND bara att hon inte vann med sin kör men men. Vilket team håller Du på i år?

Idag åt jag upp resterna av min Kebab Pizza - orkade inte fixa något annat att äta.

Av Linda - 27 december 2008 17:15

 

   

 

     

  

Jag har läst ut SOLOs December nummer 2oo8, för länge sen, men eftersom jag inte har vart hemma så har jag kollat igenom idag vad det är för något som jag vill ha. Jag hittade en hel del i tidningen faktiskt, och det var lite blandat den här gången. Fanns mycket snyggt i det numret måste jag säga..


Detta hittade jag i SOLOs December nummer 2oo8:
* Rosa Kabukiborste Isa Dora, 185 kronor- Vill ha den här fluffiga rosa borsten!

* Lancôme Lotus Splendor, 595 kronor- En limited edition-produkt från Lancôme. Makeupdosan för ögon och läppar.

* Elizabeth Arden Intervene Foundation, 365 kronor.

* Vit Mugg "Enjoy", DUKA, 49 kronor- Fin mugg! Behöver fler muggar till mitt kök.

* Spetshotpants, Twilfit, 79 kronor/styck.

* Gråa Benvärmare, Twilfit, 99 kronor- Jättesöta benvärmare.

Av Linda - 27 december 2008 12:40

HEJ på Er allihopa! Ska Ni hitta på något roligt idag?

Själv har jag inte planerat att göra något speciellt faktiskt. Trodde att jag kunde åkt på jobb idag om någon hade vart sjuk, men så blev det inte. Sov lite oroligt inatt då. Jag ska nog bara slappa idag kanske ut, och ta en sväng på cykeln. Men det är ju världens tjocka idag så just nu är det inte aktuellt. Beror på om det lättar eller ej. Kommer säkert bli trött senare eftersom jag sov så få timmar efter att jag hade varit ute i torsdags.


Jag såg att Änglagård Andra Sommaren kommer lite senare idag den ska jag se på =) Gillar den filmen, även den första också. Men andra är nog den bästa tycker jag. Vad tycker Du?

Nu ska jag fortsätta se filmen på Kanal5. Ni får ha en bra lördag folks! Ciao!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards