Alla inlägg under november 2008

Av Linda - 30 november 2008 22:32


Världens sötaste Nalle :)

Nu ska jag sova!

God natt på Er där ute och sov så gott.

Imorgon ärr det måndag och en ny månad :)

Natti natti

Av Linda - 30 november 2008 21:53

Idag har jag haft en halv aktiv söndag..

Det vill säga; inte bara slappat hela dagen som jag kan göra på söndagarna i vanliga fall om det inte är något speciellt som skall göras.

Har ju sprungit upp och ner från tvättstugan idag, sorterat lite tvätt och hängt upp på tvättstället. Sen tog jag fram mina julsaker och dammade av lite samtidigt.


Har dock känt mig irriterad i halsen idag liksom lite svullen och tidigare idag var jag lite varm samtidigt som jag hade lite rethosta. Bara det inte är något på gång nu, eller kanske bättre om det kommer nu och inte senare i december. Eller så händer det ingenting som det brukar göra.

Men jag har inte känt mig helt hundra i kroppen på hela helgen. Har ju inte vart ett dugg hungrig heller för den delen. Hungern har liksom vart borta. Kan vara något på G då. Fick i alla fall i mig Kotlett, Ris, Béarniesesås och Sallad till middag idag. Smakade väldigt gott :)

Ska snart sova känner jag är väldigt trött nu.

Av Linda - 30 november 2008 21:41

Har kikat runt på Ellos hemsida.

Det är en hemsida och postorder företag som jag underskattat lite genom åren. Man kan hitta en hel del snyggt där om man bara tar sig lite tid.

Speciellt dyrt är det inte heller kan jag påstå.

Kika in på hemsidan:

www.ellos.se


Kanske hittar Du något fint?


Av Linda - 30 november 2008 16:39


Var inne och kikade lite lätt på www.cocoo.se

Jag hittade två fina halsband.

Det ena blir jag lite hungrig av :)


Halsband 1: 145 kronor

Halsband 2: 195 kronor.

Av Linda - 30 november 2008 14:28

Hur är det med Er idag denna första advent? Har Ni sovit bra inatt? Det har jag gjort :) Sovit som en stock hela natten Superskönt.

Med mig är det bra bättre än igår. Allting kommer att lösa sig jag får se det så istället för det dåliga som har vart. Positivt och optimistiskt ska jag se framåt nu. Är faktiskt en optimist för det mesta, men det går upp och ner det där också som för alla andra...


Idag sov jag lääänge jag gick upp tolv eller strax efter det. Min tvätt-tid började klockan tolv så jag håller på med tvätten nu.

Nyss tog jag fram de sista av mina julsaker nu är det lite mys här. Favoriterna är mina julänglar som jag köpte på Guldfynd för några år sedan gillar dem skarpt :) Men jag gillar nog allt de som jag har, vissa saker gjorde jag när jag var liten när man pyntade i skolan ni vet.

Nä, nu ska jag ner och slänga i de två sista maskinerna sen är jag klar för den här gången med tvätten :) SEGT att tvätta en söndag, men det är skönt att fått det gjort nu måste jag säga.

Ha en bra första advent där ute i Sverige!

Av Linda - 29 november 2008 22:27


Jag såg Sveriges sexigaste man nu på teven :D

Är tvungen att lägga upp en bild på honom :)

Ska se lite på filmen och sen blir det att sova..

Natti natti då på Er igen!

Av Linda - 29 november 2008 22:13

Kikade lite hastigt på deras hemsida. Kollade inte supernoga, men såg två plagg som jag vill ha :)


Ska snart sova gick ju och la mig fyra imorse är helt död nu orkar knappt ha ögonen öppna snart.

Natti på Er där ute i Sverige!


Av Linda - 29 november 2008 17:49

Ingen bra dag idag.

Jag orkar inte skriva något..

Har fått sova i nästan två timmar här nu på eftermiddagen vilket var jätteskönt.

Hungrig känner jag mig inte heller. Inte just nu i alla fall. Får äta resten av Pizzan sen som mat idag. Känner inte för att laga mat alls.

Jag känner mig festsugen har jag gjort hela veckan. Men med tanke på allt så är det inte aktuellt i helgen. Hade dock vart gött, men men. Tar det en annan gång istället.

Det blir bara att slappa ikväll. Men Ni får ha en trevlig lördag :)



Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards