Alla inlägg under november 2008

Av Linda - 20 november 2008 11:16

Har ni sovit gott inatt? Det har jag :) Har sovit som en stock hela natten vilket är jätteskönt när det är så. Däremot fick jag jävligt ont i min rygg igår kväll och jag hade riktigt ont när jag la mig också, men nu är det lite bättre har dock fortfarande lite ont. Jag har nog lyft fel på jobbet eller så har jag suttit fel. Jag tycker att det är så jobbigt när jag har så här ont i ryggen går det inte över får jag ta en Panodil.

Nyss kom det lite snöflingor här, men nu har det slutat. Skönt att det inte blåser idag solen gömmer sig bakom molnen såg jag också. Hade varit underbart om himlen sprack upp och det blev blå himmel :)

Nä, nu ska jag fixa lite här på datorn och så. Ni får ha en trevlig torsdag :)


Av Linda - 19 november 2008 23:24

God natt på Er allihopa och sov så gott :)

Hoppas att ni får en bra torsdag

Av Linda - 19 november 2008 22:30

Now that it's all said and done,
I can't believe you were the one
To build me up and tear me down,
Like an old abandoned house.
What you said when you left
Just left me cold and out of breath.
I fell too far, was in way too deep.
Guess I let you get the best of me.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.

You took a hammer to these walls,
Dragged the memories down the hall,
Packed your bags and walked away.
There was nothing I could say.
And when you slammed the front door shut,
A lot of others opened up,
So did my eyes so I could see
That you never were the best for me.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.

Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
Well I'm putting my heart back together,
'Cause I got over you.
Well I got over you.
I got over you.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.


Lyssna och njut :)

http://www.youtube.com/watch?v=4C_oHwLcivY


I GOT OVER YOU!

Av Linda - 19 november 2008 22:12

Jag var nyss inne på Lindex hemsida och kikade runt lite.

Jag får säga att det fanns en hel del snyggt där nu :) Var inne där för några dagar sedan bara och då fanns det inte lika mycket. Men det är klart snart är det ju Jul och då uppdaterar de med ännu mera kläder.

Nu kollade jag på deras underkläder. Fanns så mycket snyggt :)

Har ni sett deras reklam med Caroline Winberg på teve förresten? Vad tycker Ni om den reklamen? Jag tycker att den är välidgt julig :)


* Mulitfunktionell behå, 229 kronor.

* Hipstertrosor, 99 kronor.

* Nattlinne, 149 kronor.

* Siden behå, 299 kronor.

* Knästrumpor, 79,50 kronor.


Av Linda - 19 november 2008 17:03

Brrrr, det är så KALLT i min lägenhet. Det drar liksom i alla rummen får ringa fastighetsskötarna imorgon och be de kolla upp mina element. Trögare element får man fan leta efter det går inte att vrida upp temperaturen för den där saken sitter stenhårt åt. Jag vill ha värme här inte kallt - fryser ju fan ihjäl i lägenheten!

Var ju ute på en powerwalk promenad förut med E,. det var trevligt :) Vi gick en runda och in på ICA en snabbis. Sen hem till henne och där var jag la en timme och tjugo minuter kanske lite mer. Satt och kollade i en bok som jag ska hålla utkik efter på bokrean sen i februari :) Den passar mig perfekt den boken!

Innan vi skulle ut och gå snöade det ju, men sen när vi kom ut regnade det istället, men det var små droppar var helt överkomligt. När vi gick blåste det inte eller så, men nu har det börja blåsa som fan här på eftermiddagen. Nu nu ska jag värma Spaghetti och Köttfärssås :) Är perfekt när jag lagar det och jag får alltid så mycket mat över. I måndags räckte det till två matlådor, så nu ska jag värma och äta :) Perfekt är så slö i kroppen idag.

Ciao så länge folks!

Av Linda - 19 november 2008 11:40

Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

Japp, nu börjar det att snöa här. Flingorna är inte så stora de är rätt små och det ser inte ut att lägga sig på marken ännu, men fortsätter det så här lär det lägga sig så småningom.

Nu ska jag ta en macka och ett glas Bravo Apelsin Juice, efter det tvätta ansiktet och borsta tänderna och sedan ska jag gå till E,. för att vi ska ut på en powerwalk runda. Jag får klä mig varmt bara så att jag inte börjar frysa. Har på mig nin nya v-ringade topp från H&M den är jätteskön och varm :)

Ni får ha en bra onsdag alla där ute i Sverige :) Det ska jag ha ;)

Ciao folks!


Av Linda - 18 november 2008 22:25


Nu när jag har läst ut VeckoRevyn nummer 22 (16 Oktober) 2oo8, hittade jag lite som jag skulle vilja ha. Men det var faktiskt inte så mycket i det numret. Det som jag allra mest vill ha gick inte att hitta på nätet det blev inte så mycket den här gången.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 22 (16 Oktober) 2oo8:

* Foundation Helena Rubenstein, 38o kronor.

* Gammelrosa Satinpumps, Bianco, 55o kronor- Dessa är så himla snygga!

* Bild på VeckoRevyn nummer 22 (16 Oktober) 2oo8.

Av Linda - 18 november 2008 19:30

Japp här kommer världens sötaste 8o-åring :)

MIN FAVORIT :)


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards