Alla inlägg den 6 november 2008

Av Linda - 6 november 2008 22:44

Jag kom hem för en cirka trettio minuter sedan efter att ha jobbat kväll. Var rätt lugnt idag, lite småseg i kroppen och timmarna gick ganska fort SKÖNT tycker jag. Känner mig lite seg i halsen, har lite ont när jag sväljer. Bara jag inte blir sjuk nu, känns lite så i min kropp. Igår satt jag och hosta jättemycket när jag skulle äta. Det som är bra med att jobba kväll, är att jag slipper laga mat och ta med sig rester från igår. Inte så kul jämt att laga till En person. Roligare att laga till fler än sig själv. Var gott med Pommes och korv idag också. Var längesen jag åt korv, sen var de jävligt billiga när jag köpte de på Willys; fem spänn bara! Frös in ett paket och tog ut det till igår, var gott det också :)

Nu ska jag nog hoppa i säng faktiskt. Skittrött i hövvet.

Godnatt och sov så gott :)

Av Linda - 6 november 2008 14:11

Japp, snart ska jag iväg till jobbet och jobba lite. SYND att det är sol ute, men men. Inget att göra något åt behöver pengarna, 15-22 blir det idag. Får hoppas att timmarna går fort, jobbigt när det är segt.

Ha en bra onsdag eftermiddag och kväll :)

Av Linda - 6 november 2008 12:18

Jag hoppas att Ni haft en bra dag än så länge där ute i detta avlånga land? Imorse blev jag ju väckt av killarna som skulle installera Telias vägguttag till bredbandet, de kom halv nio och var här en stund, men efter det gick jag och la mig för att kunna sova lite till igen :) Sov så dåligt natten till igår och jag behövde min skönhetssömn.

Just det ja vilken dröm jag drömde hihi imorse :) SYND bara att det som hände i min dröm inte hände i verkligeheten hehe.


Till Cosmopolitans november nummer fick man ett test från Nivea, deras schampo och balsam ÄLSKAR dessa, provade igår när jag duschade. De luktar jättegott och det var superlätt att reda ut håret sen, blev inga tovor på mig som det kan bli ibland. Dessa ska Införskaffas.

Nyss åt jag min favorit Yoggi, blåbärs smak :) Det är så mycket sommar över paketet och därför ska jag lägga upp bilden. Älskar sommar, hatar vintern!


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards