Alla inlägg den 2 november 2008

Av Linda - 2 november 2008 21:30

Jag var nyss inne på www.neimanmarcus.com och kollade på lite skor igen :) De har riktigt snygga skor, men dyra som jag skrivit om innan.

Idag är jag segare än segast i planeten, beror säkert mycket på mörkret så jag lämnar bilderna på skorna till Er som Ni får kolla lite på :)

P.S de blåa Manolo Blahnik skorna känner Ni igen dem?

De är med i SATC- filmen D.S


Skorna kommer ifrån:

1. Christian Louboutin

2. Christian Dior

3. Dolce & Gabbana

4. Gucci

5. Manolo Blahnik


Alla skor kommer ifrån

www.neimanmarcus.com

Av Linda - 2 november 2008 18:39

Ända sedan jag var liten har jag gillat fart och fläkt :) Mamma har bara bröder så när jag var liten fick jag åka med på deras motorcyklar :D Jag tyckte att detta var skit häfitgt. Speciellt när vi kom upp i jävligt höga hastigheter :) Det SKA gå fort annars är det inte lika roligt. Jag undrar om jag inte hade trivts bättre med bara bröder - med mammas bröder under min uppväxt. Jag är ju lite tokig och galen ibland, inte så tjejjig hela tiden. Visst jag har mina tjejsidor också, men det finns killsidor i mig med.


Någon som fick upp mina ögon för MOTO GP var Han. Han ÄLSKAR MOTO GP och Valentino Rossi. Min favorit har blivit Nicky Hayden, det tyckte han inte om direkt hehe. Vi satt och kollade på MOTO GP på söndagarna ibland, det var så roligt :) Tyvärr har jag inte EuroSport längre eftersom de tog bort det, man måste ha en box nu. JÄVLIGT VÄRDELÖST tycker jag att det är om man inte äger en box.

Killarna som kör är jävligt, jävligt duktiga. Deras hojjar är skit snygga för den delen. Fort som fan går det också, det är samma i Formel1. Men det ska ju gå fort också.


Nedan följer lite bilder, två på Valentino Rossi och en på Nicky Hayden. Den blåa hojen det är Rossis hoj, SKIT SNYGG!

Av Linda - 2 november 2008 14:00

Jaaaa det är så UNDERBART ute idag :)

Solen skiner och himlen är blå, precis som det ska vara! Jag trodde att det skulle vara kallt ute, men det var riktigt skönt måste jag säga. Okej, det blåser lite, men det är inte alls farligt.

Jag var ute och cyklade i trettio minuter fan vad härligt det var :) Jag cyklade runt Vindängen, hela Bangatan och upp mot F-berget, sen hem. Jag mötte en hel del söndags promenad-folk som var ute och gick i solen, jag förstår dem! Så skönt som det är nu kan det gärna vara alla andra dagar ocskå i vinter :)


När jag kom hem la jag in min tvätt i mina garderober, nu hänger de inte bara på tvätt stället.

Nu blir det slappande framför teven. Ha en bra dag där ute i solen :) Idag får det bli en Vesuvio pizza från Staden, orkar verkligen inte laga mat idag.


Bilden nedanför tyckte jag var så härlig :) Har inte tagit den själv googlade lite.

Av Linda - 2 november 2008 12:07

För mig är Halloween ett kommersiellt jävla jippo som vi har tagit från USA. Ungarna klär ut sig, visst de tycker att detta är väldigt roligt. Jag kan förstå dem också, vem gillade inte att klä ut sig när man var liten? I år har jag inte haft några dörrknackningar som förra året. De två killarna som ringde på min dörr en sen kväll efter tio var utklädda som döskallar, kom Inte i år igen. TUR det för jag höll verkligen på att skita på mig när jag öppnade dörren och ser två döskallar stå där - jag blev livrädd. Jag tänkte ju inte på att det var Halloween den helgen som kom. Stackarna egentligen, jag bara stängde dörren mitt framför dem, stack bara ut huvudet. Men som sagt jag blev jävligt rädd. Tyvärr, hade jag inte något godis hemma heller som de kunde få av mig.

Som sagt så är den här helgen är ju en helg då man besöker gravarna och lägger kransar och tänder lite ljus. Det är ju från början vi firar den här Alla helgona Helgen i Sverige.

Jag tycker väl inte om den här helgen eftersom jag inte gillar att klä ut mig, skillnad var när jag var barn. Nu är det ju mer en festhelg, men jag festade aldrig nu till helgen, får ta det nästa helg istället. Men jag får säga att jag var ändå riktigt, riktigt Sprit sugen hela dagen igår. Ville dränka mig lite i spriten, men det gör fan ingen nytta ändå. Inte på mig med tanke på Midsommar för tre år sedan, 2oo5. Det var inte lyckat att dränka sig i sprit och ha ett sönder krossat hjärta, akkurat som nu!

Skit samma om det är Halloween eller ej. Då tycker jag det är roligare med Lucia.


Nu ska jag ut i solen, ska cykla runt Vindängen och allt. Blir en lång och bra runda :)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards