Alla inlägg den 17 november 2008

Av Linda - 17 november 2008 21:54

Hur ser HAN ut i håret? USCH! Det var inte snyggt tycker jag inte. Såg nu att han fick Guldbollen på Fotbollsgalan.

Vad är grejjen med honom? Okej, han är la duktig på det han gör, men mer då?

Aldrig gillat honom och jag kommer nog aldrig att göra det heller.

Kommer ihåg när jag var på Ullevi och kollade på Sverige-Finland för några år sedan och då var han där, men han gick inte ens UT på planen och spelade inte ens en minut. Näää, den matchen var ju inte viktig för honom...

Skillnad är Tre Kronor - där ställer fan spelarna upp och spelar. Okej, de som spelar i NHL och har match varannan dag ställer inte med i varje turnering. Har de åkt ur NHL tills VM börjar är det många som ställer upp och vissa tackar nej på grund av skador och lång säsong för deras säsong är jävligt lång där borta i Nordamerika. Det kan man acceptera!

MEN DE ÄR MER TROGNA TRE KRONOR än vad fotbollslandslaget någonsin kommer att bli...

Av Linda - 17 november 2008 21:40

Här kommer lite bilder på inredning jag skulle vilja ha i mitt sovrum.

Vissa saker går att ha i andra rum också för den delen, men jag blev så sugen på att vilja ha dessa i just sovrummet.


Bild nummer:

1. Hjärtbelysning- Denna hade varit fin att hänga i fönstret. Jag älskar ju hjärtan så den hade varit helt perfekt nu i jul.

2. Väggbelysning- En lite annorlunda belysning man kan sätta upp på väggen än den mer vanliga snurran.

3. Hjärtljusstake- Som sagt älskar hjärtan och den här var snygg.

4. Påslakan- Satinpåslakan älskar jag. De är så sköna att sova i. Bra för håret är det också.

5. Hylla- en lite rolig och annorlunda hylla som kan sättas upp på väggen formen är riktigt snygg.

Ååå vad jag hade velat ha dessa prylar NU :)


Av Linda - 17 november 2008 21:09

Yes den filmen går nu på Kanal9..

MMMMMM BRAD PITT och

GEORGE CLOONEY..

De är så heta och så manliga. Clooney har så het manlig röst.

NAM NAM :D

Av Linda - 17 november 2008 16:38

Jaaa, idag är jag så övertrött.. Är helt slut i planeten och i kroppen. Så blir det när jag sovit dåligt, men jag känner mig inte helt hundra i kroppen heller. Kan vara någon förkylning på väg näsan har varit lite täppt idag och halsen har varit lite svullen. Vi får se om det bryter ut den här gången det är inte säkert att det blir något, men det märker jag.

Måste säga att det är jätteskönt att det har slutat göra så ont i mitt långfinger nu. Kunde knappt böja fingret förut utan att jag grimaserade. Så det är väldigt skönt att det börjar ge med sig nu..


Jag måste bara fråga Er. Har ni också idiotiska telefonförsäljare efter er som ska sälja på er abonnemang? Telia har börjat ringa mig nu igen jag blir så jävla förbannad! Var skittyken när de ringde förra veckan sa att jag inte är intresserad och ändå ringer de igen!

TRÖGFATTADE JÄVLA TELEFONFÖRSÄLJARE! DE GÖR MIG IRRITERAD, NÄR DE INTE KAN TA ETT NEJ!

Dessa människor ska inte ha sådana jobb eftersom de fattar noll! Ska skälla nästa gång de ringer skiter i om personen är snäll. De ringde varenda jävla dag i två veckors tid och det var flera gånger om dagen. Då blir jag faktiskt förbannad! Kan man gå med i NIX-registret när det gäller en mobiltelefon?


Nä, nu ska jag sätta igång med maten är väldigt hungrig nu idag får det bli Spaghetti och Köttfärssås med Champinjoner och Majs i Dolmiosåsen - så himla gott tycker jag :)

Av Linda - 17 november 2008 12:01

Idag är jag helt slut efter att ha jobbat i helgen och sovit så dåligt. Igår på eftermiddagen strax innan jag skulle gå hem märkte jag att jag hade ont i långfringret på vänster handen fingret låste sig liksom. Idag gör det jävligt ont när jag böjer på fingret och jag kan inte hålla det rakt sen är det lite svullet :( Sitter det i tills imorgon måste jag be SSK kolla på fingret ska fråga E,. då om hon är där. Har ingen aning om vad jag har gjort alltså :(


Aja, idag är det måndag och för min del är det tvättdag idag. Tvätt tiden började för fem minuter sedan hihi, men jag har inte så mycket tvätt den här gången och det är tur det för mitt fingers skull. Jag hade täknt att dammsuga idag också, men det gör så jävla ont det kommer aldrig att funka. Så nu ska jag ner till tvättstugan och slänga i lite tvätt. Efter det tar jag en sväng på min cykel det är lite sol idag, men det är kallt - det är frost på gräset. Ska till PA:s en snabbis och köpa Cosmopolitan blir en perfekt runda då tvätten har hunnit bli klar när jag kommit hem.


Fick rolig post idag fick min SOLO! Kul att få en tidning på en måndag annars blir det bara reklam.

Tycker inte att hon på omslaget är lika rolig dock. 

Ni får ha en trevlig måndag där ute :)


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards