Alla inlägg den 24 november 2008

Av Linda - 24 november 2008 23:35

God natt på Er där ute i Sverige och sov så gott!

Av Linda - 24 november 2008 22:38

I MISS YOU...

EVERY DAY AND EVERY NIGHT..

I MISS YOU SO FUCKING MUCH..

Av Linda - 24 november 2008 21:20

 

         

   

 

       


Nu när jag har läst igenom CHIC nummer 1o (23 Oktober) 2oo8, hittade jag skönhetsprodukter som jag vill ha. Inga kläder den här gången, så är det ibland. Såg dock en snygg klänning, men kunde inte hitta den på en viss hemsida.


Detta hittade jag i CHIC nummer 1o (23 Oktober) 2oo8:

* ACO Soft skin Bodyscrub Apricot & Almond Oil Kroppepeeling, Apoteket, 59 kronor.

* Dermalogica Overnight Clearing Gel, 49o kronor- VILL HA! Tar kål på finnen.

* Estée Lauder Shimmering Jewel Powder, 38o kronor.

* Kiehl´s Aloe Vera Biodegradable Liquid Body Cleanser, 2oo kronor - Flaskan och innehållet har minmal inverkan på miljön.

* Care Bear-läppglans, Urban Outfitters, 85 kronor - Så söt.

Av Linda - 24 november 2008 18:07

Nu är jag hungrig som ett as..

Det fick bli något som var lätt att laga och som gick snabbt eftersom jag inte orkar hålla med på så länge med maten idag.

Idag fick det bli Kyckling Röd Curry jättegott är det :)

Snabbt och smidigt. Någon annan som ätit det också?

Av Linda - 24 november 2008 17:18

I CHIC nummer 10 (23 Oktober) 2oo8, kunde jag läsa om Stjärnornas dyrgripar..

Tycker att det är lite kul med dyra och fina ringar, men det finns gränser hur dyr en ring ska vara tycker jag. Det är inte vilka dyrgripar sen helst utan det är deras: Förlovningsringar.

 

Att lägga stora pengar på en förlovningsring är en statusgrej för Hollywoods alla stjärnor. Ju dyrare desto bättre! Här är kändisarna som går runt med en hel förmögenhet på fingret.

Artikeln är skriven av Caroline Nilsson.


* Katherine Heigl: 6oo ooo:-, 3 carat. Katherine fick ringen när hon gifte sig i Utahs snöiga berg den 23:e december 2oo7.

* Heidi Klum: 1 miljon:-, 12 carat. Heidi och Seal hade sitt drömbröllop på stranden i Mexiko 2oo5. Friade gjorde Seal på en glaciär i Kanada och Heidi fick denna gula juvel från Lorraine Schwartz.

* Ashlee Simpson: 6oo ooo:-, 4 carat. - Det är definitivt en stor diamant. Jag bara "Oh, herregud jag kan inte tro att den sitter på min hand", har Ashlee berättat. Maken och blivande pappan Pete Wentz har designat ringen.

* Beyoncé Knowles: 35 miljoner:-, 18 carat. När Beyoncé gifte sig med Jay-Z i april fick hon en riktig feting på fingret. Ringen kommer från Lorraine Schwartz och är en av Hollywoods dyraste.

* Scarlett Johansson: 21o ooo:-, 3 carat. Scarlett gifte sig nyligen med Ryan Renolds i en väldigt privat cermoni i Kanada. På handen sitter en vacker ring som hon fick när paret förlovade sig.

* Carmen Electra: 7oo ooo:-, 2 carat. Stjärnan som varit gift två gånger berättade att Rob Pattersons frieri i maj 2oo8 var "underbart och gulligt". - Den svarta diamanten är perfekt!

* Jessica Alba: 75o ooo:-, 5 carat. Nyblivna mamman Jessica fick en ring av sin Cash Warren i december 2oo7. - Jag älskar den, har Jessica sagt.

* Jennfier Love Hewitt: 315 ooo:-, 1,5 carat. När Ross McCall friade till sin Jennifer ville han ge henne något speciellt.  En vintage ring var perfekt, har han sagt.

*Stacy "Fergie" Ferguson: 525 ooo:-, 3-4 carat. När Josh Duhamel friade i december 2oo7 kom han inte med vilken ring som helst. - Han gjorde ett bra jobb, säger hon.

* Mariah Carey: 2o miljoner:-, 18 carat. Devisen "less is more" är inget som sångerskan Mariah Carey lever efter. Den flådiga ringen fick hon när hon gifte sig med Nick Cannon på Bahamas. 

 

Av Linda - 24 november 2008 12:42

 

Vi har ingenting att förlora och jag vet att det lönar sig att kämpa
Ingenting har vi att förlora och jag vet att det lönar sig att vänta


Du svarar inte när jag ringer på din lur
brev jag skickar kommer i retur
trodde det var vi i ur och skur
har jag gjort nått som har gjort dig sur
Vi börjar om igen och tar det från ruta ett
Vi börjar om i Ven vad var det som sluta snett
Det är så lätt att det blir keff om man är oförsiktig
Men jag tror på oss två och jag tror på riktigt
Att det är viktigt att vi kämpar och håller fast
Fast jag vet att det är svårt ska vi stå vårt kast
För du vet att vi två, det är våran last
och jag har haft dig på min hjärna nu i många bast
Inget svar när jag skickar mina sms

Ingen bor kvar på din gamla adress
Jag trodde det var vi genom lugn och stress,
men jag kanske hade fel -I guess


Vi har ingenting att förlora och jag vet att det lönar sig att kämpa
Ingenting har vi att förlora och jag vet att det lönar sig att vänta


Känns som om allt jag gör är bara repetition
Repeterar, upprepar ord
Vart tog den vägen våran heta passion
börjar tro att jag ska tappa tron
Om du skulle svara så skulle jag förklara
bara säga hur jag önska att det skulle kunde vara
Snälla rara du, jag vet inte hur länge jag ska klara
av att leva, känns som halsen är i en stryp snara

Varför kan vi inte ha lite flyt ibland
Flyta runt i en båt vid en skärgårdsstrand
Byta upp våran påt i vårt trädgårdsland
Om vi gifter oss, vem ska byta efternamn
Jag ringer på din dörr, det är tyst som i graven
På din msn står det alltid upptagen
Försöker nå din mamma men har inte fått svar än
Måste ta mig i kragen -shit jag blir galen


Vi har ingenting att förlora och jag vet att det lönar sig att kämpa
Ingenting har vi att förlora och jag vet att det lönar sig att vänta


Ja, jag vet att jag är strulig som få,
lite knäpp och svår att förstå
Inte lätt att förstå sig på
Jag har så svårt att låta dig gå
Kan det vara sant, ska det sluta såhär för oss
Känner mig så vilsen i vårt kosmos
Jag har gått loss på alla känslor min tro till trots


Men förstås jag är en fighter, slutar aldrig slåss
Kanske sant att min lott är att alltid vänta
Men en man på min post slutar aldrig kämpa
Vet inte riktigt vad jag kan förvänta
Men inne i min hjärna har jag dig inpräntad
Den här klockan slutar aldrig klämta
Om du glömtar på min dörr finns det mer att hämta
Du förstår den här mannen slutar aldrig längta
och på dej, slutar jag aldrig tänka


Vi har ingenting att förlora och jag vet att det lönar sig att kämpa
Ingenting har vi att förlora och jag vet att det lönar sig att vänta
Vi har ingenting att förlora och jag vet att det lönar sig att kämpa.



Den här låten är som gjord för mig! JAG ÄLSKAR DEN! Så många frågor, men få svar :(

Av Linda - 24 november 2008 11:52


Idag när jag vaknade fick jag se en chock.. Ja, så här såg det ut utanför fönstret imorse när jag vaknade.

Det snöar som fan här!! Blåser gör det också, men så farligt är det inte det kunde ha vart värre. Hela helgen har det snöat nu - lite varje dag.

Jag får väl säga att det är tur att jag inte ska någonstans idag som till exempel jobba eller passa ett tåg för då hade jag vart tvungen att ha bil! Kommer inte så långt med cykeln i det här vädret. Det är sjukt jobbigt att cykla i snöoväder.

Herrejävlar, ser på Rapport nu och vädret det snöar riktigt mycket här i södra Sverige nu.

Just det, idag är det bara en månad kvar nu till Julafton. Bara det kunde vara snö på Julafton för alla barnens skull.. Man minns ju själv hur gärna man ville ha snö just den dagen som barn!

Idag kommer jag inte göra så mycket kommer mest ligga på soffan och läsa i tidningar och se lite på teven. Kan inte påstå att det lockar att ta sig ut idag i det här vädret.

Ni får ha en trevlig måndag där ute i det vintriga Sverige :)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards