Alla inlägg den 15 november 2008

Av Linda - 15 november 2008 21:58

Det här hotellet hade jag inte tackat nej till att bo på :)

The Setai Hotel ligger i hjärtat av South Beach i Miami, USA.

Hade jag bara haft massa cash hade jag lätt velat bo på detta ursnygga hotell.

Vad tycker Du om hotellet?

Själv har jag alltid velat åka till just Miami vill dit NU!


Nä snart ska jag faktiskt lägga mig! Ska ju upp äckligt tidigt imorgon på en söndag. Ni får ha en bra dag imorgon och god natt :)


Av Linda - 15 november 2008 21:00

Jaa, äntligen hemma från den här dagen/kvällens- arbetsdag. Var underbart skönt att hoppa in i duschen när jag kommit hem.

Det gick bra att jobba idag, men det är en del att hålla reda på tills imorgon får se om jag kommer ihåg allting annars ger det sig under dagen. Har varit en jävligt flummig dag för mig idag, haha, så blir det efter en sjukt dålig natts sömn. Gjorde sönder en jobbskjorta av misstag när jag sprang i princip så går det när jag har bråttom hihi. Men A., sa att det inte var någon fara. Imorgon kommer jag dock att vara ännu tröttare.

Var så gott med Baconsås och Makaroner förut hade ju bara ätit två mackor imorse. Men när jag är igång så där känner jag inte av någon hunger.

Allvarligt, fan vad det blåser ute nu eller rättare sagt stormar. När jag kom till jobbet strax innan 12 flåsade jag som en flodhäst! Var helt andfådd. På min rast var jag ute och powerwalkade i 3o minuter - det var skönt! Nu när jag cyklade hem på kvällen gick det väldigt snabbt och smidigt då jag hade medvind. Snart ska jag ju upp igen och jobba, men imorgon ska jag ju gå upp halv sju då jag jobbar 7-16.3o


Haha ser på Lilla landet lagom nu på Kanal5 rätt kul idag när programmet handlar om mitt län: Västergötland.

H&M

Av Linda - 15 november 2008 11:39

Var inne en snabbis på H&Ms hemsida och kollade lite snabbt.

Nu har jag bråttom ska sticka iväg och jobba nu. Vi hörs senare ikväll.

Ha en bra lördag :)


Här nedan följer:

Klänning.

Organisk topp.

Underkläder.

Av Linda - 15 november 2008 10:58

Godmorgon, hoppas att ni har sovit bra inatt?

Det har Inte jag gjort.. Jag har varit så spänd hela natten ligger och vrider och vänder på mig hela natten i princip. Men jag har ju drömt lite så jag kanske har fått liiite djupsömn. Jag hoppas att jag har fått det i alla fall. Annars kommer det bli riktigt tufft hela dagen imorgon då jag kommer vara helt övertrött.

Om cirka 45 minuter ska jag cykla iväg till jobbet i Stormen! Herregud vad det blåser ute och inatt! När jag kommer fram till jobbet kommer jag vara helt död och flåsa som en flodhäst. Motvind hela vägen är det också, ROLIGT! Som tur var är det inte så fasligt långt jag får väl se det så.

Jobb idag som sagt och det blir 12-2o. Timmarna kommer att gå fort emellanåt det är runt 15-16.3o som tiden går segt, men där emellan ska jag ju ha min rast. Då ska jag gå ut och gå - kommer behöva lite luft och få lite ljus på mig innan solen går ner, men det börjar ju bli mörkt då bara fast luften kommer ändå vara välbehövlig.

Jag hoppas att ni får en bra lördag ute i Sverige :)

Av Linda - 15 november 2008 00:03

God natt på er allihopa och sov så gott :)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards