Alla inlägg den 21 november 2008

Av Linda - 21 november 2008 21:34

Jag var nyss inne på La Redoutes hemsida och kikade lite.

Jag kollade inte jättenoga under alla kategorier, men jag fann lite som jag tyckte var fint.


* Behå- 139 kronor- Fin behå.

* Jacka- 769 kronor- Skitsnygg jacka - denna hade inte vart fel att ha heller :)

* Kjol- 299 kronor- Snygg kjol den här vill jag gärna ha :)

* Shorts- 169 kronor.


Av Linda - 21 november 2008 18:15

Nu snöar och snöar det fortfarande :) Det börja ju halv fyra och det försätter ännu! Har kommit en hel del snö på marken nu, det är väldigt mysigt när första snön kommer :) För nu är det verkligen första snön som har kommit här och den ligger fortfarande kvar på marken!

Skidbacken är öppen också ser jag kul för barnen att det kom på en fredag så kan de åka där imorgon. Kommer ihåg själv när jag var liten jag älskade snön och att få åka pulka :) Att ha bott i Göteborg och få snö - det var STORT! Jag menar, det är inte så ofta det kommer snö där.

Nu på eftermiddagen har jag sovit en stund jag var rätt trött så det får bli sen mat idag. Jag åt ju på MIngus förut en Nachostallrik och den har jag klarat mig på lääänge nu.

Jag ska äta Fläskfilé, Kroketter, Béarniese sås och Sallad till som middag idag. Ska bli riktigt gott med fläskfilé :)

Av Linda - 21 november 2008 15:36

Japp, nu snöar det ute det bara vräker ner snö från himlen.

För bara en timme sedan var ju himlen blå och inga moln.

Det är rätt magiskt och lustigt det där vädret ändå.

Kan ju skifta på så kort stund.

Hade varit mysigt med lite snö faktiskt. Kan inte påstå något annat.

Men jag tycker att det blir så kallt och jag är ju så frusen av mig.

Synen jag har till Mösseberg den är vacker :)

Av Linda - 21 november 2008 14:36

Jaaaa, idag är det en helt underbar fredag :) Solen skiner och himlen är blå. Det är lite kallt, men det har varit helt underbart att vara ute och gå hela förmiddagen! Trist bara att det blir mörkt om en timme :(

Idag gick jag upp tio jag skulle ju möta upp J,. vid stationen runt elva. Vi möttes upp och gick upp till stan i den underbara solen :) På stan sprang vi runt i butiker och kollade, J,. provade kläder och köpte lite smink till sig själv. Min plånbok är tom så jag fick snällt kika bara. Jag hittade en del som jag blev lite sugen på :) Efter att ha sprungit runt och kollat i affärerna gick vi in på Mingus där vi åt lunch :) Åt en jättegod Nachostallrik och J,. tog en Kycklingsallad. Mmm, det var jättegott - satt bra i magen. TACK SÅ JÄTTEMYCKET!

Nu väntar jag på att jag ska få ett sms så sticker jag iväg sen igen vi ses ju inte så ofta längre så vi får passa på nu.

Fick rolig post från H&M idag också - en kupong på femtio kronor :) Den ska utnyttjas här nu i nästa vecka!

Nä, nu ska jag se lite på teve och ta något att dricka kan ju snart sticka iväg igen. Ha en bra eftermiddag :)

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards