Alla inlägg den 22 november 2008

Av Linda - 22 november 2008 20:05

Nu ska jag till Linda och dricka SPRIT!

Välbehövligt :) Får ta det lugnt ner med cykeln i snön bara.

MEN SKÅL :D

Ha en bra lördag allihopa!


http://www.youtube.com/watch?v=WPk_FUr9TV8

QLIMAX MUSIK :D

Av Linda - 22 november 2008 17:44

Jaaa, det var verkligen skönt med en powernap :)

Min kropp behövde den sömnen och nu är jag fit for fight igen.

Håller på med maten nu Fläskfilé, Kroketter, Béarniesesås och Sallad till. Ja, det fick bli den här maten idag igen, men jag äter ju inte en hel fläskfilé utan måste skära upp den i bitar och frysa in, därav blir det samma mat idag igen, men mig gör det ingenting :) Det är ju SÅ GOTT!


Alltså, vad fan är det med mitt finger??? Nu börjar jag få ont i mitt finger igen och det är bara långfingret på vänster handen som strular inte något annat finger.

Aja, jag har inte tid att fundera över fingret just nu i alla fall. Nu är maten klar och det är dags att få i sig lite mat.

Skriver sen! CIAO

Av Linda - 22 november 2008 14:24

Brrrrr, det är så kallt ute idag.. Jag kom hem för en tio minuter sedan efter att ha cyklat till Willys för att köpa dricka tills ikväll och sen en kort runda på den fula cykeln!

Kunde inte köra på som jag brukar göra eftersom de har sandat jävligt dåligt på trottoaren eller rättare sagt INGET ALLS! Det är lite lurigt att cykla när snön har kommit man vet aldrig vart isfläckarna kan vara någonstans. Även om det var kallt måste jag säga att skönt var det ute i alla fall.

Solen sken ju imorse, men nu har det kommit massa moln och det snöar på jävligt bra nu måste jag säga!

Nä nu ska jag ta mig en powernap. Jag behöver det efter att ha legat vaken sen halv åtta imorse.

Ha en bra eftermiddag folks :)


Bilden nedanför tog jag nyss från samma fönster som imorse, men nu ser man att det är mycket gråare moln ute. Tyvärr, ser man inte att det snöar så bra mobilkamera har jag inte, tyvärr!

Av Linda - 22 november 2008 11:14

Ja, god morgon allihopa!

Har ni sovit gott inatt?

Har det kommit mer snö hos Er under natten förresten? Inatt har det kommit lite mer här ser jag :) Måste säga att det är rikitigt mysigt ute nu när snön ligger på marken och solen skiner :)

Jag önskar att snön kom till julafton mest man vill ju ha en vit jul och inte en grön jul. Jag har för mig att vi fick snö här i mellandagarna förra året om jag inte minns fel- på Nyår hade vi snö det vet jag.


Jag har sovit helt jävla värdelöst inatt! Fick se en bild och ja den bilden förstörde min natt låg och lipa innan jag skulle somna. FY FAN alltså. Jag har klarat mig bra från tårar ett tag nu, men när saknaden blir så stor då brister det för mig.

Jag har legat vaken sen halv åtta imorse och jag har inte kunnat somna om och när jag väl somnade inatt har jag ingen aning om.

Om jag ska till Linda ikväll vet jag bara att jag måste sova lite här på dagen. Men snart ska jag ut i solen :)


Bilden nedan tog jag från mitt fönster, visst ser det fint ut ute?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards