Alla inlägg den 18 november 2008

Av Linda - 18 november 2008 22:25


Nu när jag har läst ut VeckoRevyn nummer 22 (16 Oktober) 2oo8, hittade jag lite som jag skulle vilja ha. Men det var faktiskt inte så mycket i det numret. Det som jag allra mest vill ha gick inte att hitta på nätet det blev inte så mycket den här gången.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 22 (16 Oktober) 2oo8:

* Foundation Helena Rubenstein, 38o kronor.

* Gammelrosa Satinpumps, Bianco, 55o kronor- Dessa är så himla snygga!

* Bild på VeckoRevyn nummer 22 (16 Oktober) 2oo8.

Av Linda - 18 november 2008 19:30

Japp här kommer världens sötaste 8o-åring :)

MIN FAVORIT :)


Av Linda - 18 november 2008 18:10

Vad skönt att vara hemma och inne i värmen!

De tre timmarna gick snabbt att jobba idag :) Så det var hel lugnt, men jag ville samtidigt att tiden skulle gå liiite snabbare. Under tiden medans jag jobbade sprack himlen upp och solen kom fram :) Det trista är ju att det började bli mörkt när jag skulle hem, men det var rätt skönt att inte cykla i regn. På vägen hem från jobbet cyklade jag förbi Linda och kom på att jag hade mitt ljus där från ljuspartyt :) Ljuset luktar jättegott fransk vanilj. Stod och prata med Linda och S,. som var där en stund och en knodd. Blir ju helt paralyserad av att se små knoddar de är så härliga :)

När jag kom hem var det bara till att laga mat klockan var då fem. Idag fick det bli Wok (strimlat kött och Wokgrönsaker) och Nudlar till. Väldigt snabbt går det att göra och smidigt.

Nu sitter jag här i soffan under mitt duntäcke och ser på teven.

Av Linda - 18 november 2008 12:29

Imorse drömde jag om den tiden då jag gick på högstadiet.

Haha det var massa gamla folk med från T-skolan. Min gamla kärlek var med i drömmen också - Adde. Jag undrar hur han ser ut idag och vad han gör idag.

A,. var med också han saknar jag idag! Tråkigt att det blev som det blev mellan oss att vi inte är kompisar idag men men. Så går det när han har för mycket stolthet för att glömma.

Jag kommer inte ihåg så mycket, men det var typ skolavslutningen i nian och vi var någonstans. SYND att jag vaknade bara hade vart kul att drömma vidare.

Nä, nu ska jag ut på cykeln i det jävla pissvädret nu bara det öser ner.. SKIT VÄDER!

Av Linda - 18 november 2008 11:30

USCH vilket Piss väder det är här idag.

Från himlen kommer det snöblandat regn. Sen blåser det sjukt mycket också. Jag som snart måste ut i skit vädret eftersom jag skall jobba idag 13-16 skönt att det inte är så lång tid att det bara är tre timmar.

Mitt finger känns bättre idag med SKÖNT de - var nog som J,. sa att det är säkert en överansträngning. Men om så är fallet är det konstigt om det bara var ett finger aja det är bra nu och det är huvudsaken.


Fick hem Buffé från ICA idag också det är lite kul när de har börjat med personliga erbjudanden tycker jag :) Tycker att det är mycket bättre att få erbjudanden på varor som JAG själv köper som kund (och även Er andra), vissa varor som Ost (jag hatar Ost) hade jag ingen användning för i rabbatten när de kom med. Det finns ju reklamblad som har med bra priser på sån skit ändå! Jag är mycket positiv till hur ICA har ändrat sitt system när det gäller de personliga varorna :) Vad tycker Du? Bra eller anus?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards