Direktlänk till inlägg 19 november 2008

Usch vad jag fryser..

Av Linda - 19 november 2008 17:03

Brrrr, det är så KALLT i min lägenhet. Det drar liksom i alla rummen får ringa fastighetsskötarna imorgon och be de kolla upp mina element. Trögare element får man fan leta efter det går inte att vrida upp temperaturen för den där saken sitter stenhårt åt. Jag vill ha värme här inte kallt - fryser ju fan ihjäl i lägenheten!

Var ju ute på en powerwalk promenad förut med E,. det var trevligt :) Vi gick en runda och in på ICA en snabbis. Sen hem till henne och där var jag la en timme och tjugo minuter kanske lite mer. Satt och kollade i en bok som jag ska hålla utkik efter på bokrean sen i februari :) Den passar mig perfekt den boken!

Innan vi skulle ut och gå snöade det ju, men sen när vi kom ut regnade det istället, men det var små droppar var helt överkomligt. När vi gick blåste det inte eller så, men nu har det börja blåsa som fan här på eftermiddagen. Nu nu ska jag värma Spaghetti och Köttfärssås :) Är perfekt när jag lagar det och jag får alltid så mycket mat över. I måndags räckte det till två matlådor, så nu ska jag värma och äta :) Perfekt är så slö i kroppen idag.

Ciao så länge folks!

 
 
Ellie

Ellie

19 november 2008 21:09

Ah, det kändes skönt =)

Ska söka in till komvux, sista ansökningsdagen var tydligen på fredag, så jag ska söka då så får vi hoppas på det bästa.
Sökte alla ämnen på deldistans, tycker att det känns skönare =)

http://estella.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

19 november 2008 21:36

Ja precis. Jag får ju välja själv hur länge jag vill plugga när jag kör deldistans.
Så om det går bra så gör jag ju de så fort jag bara kan =)

http://estella.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards