Alla inlägg den 5 november 2008

Av Linda - 5 november 2008 22:48

  

  


Alltså, den här tjejens garderob skulle jag vilja ha :D

Bra smak och stil har hon och dessutom tycker jag att hon är väldigt smart.

Nu ska jag sova seg som fan. Fattar noll just nu.

God natt Sverige och sov så gott

Av Linda - 5 november 2008 20:53

Jag var inne på Haléns hemsida nyss och kollade runt lite. Jag är nog rätt trött i planeten ändå eftersom jag inte kollade supernoga. Var ju uppe tidigare än tuppen idag i Tjockan!

Blev lite irriterad nyss också var inne på en annan sida och när jag skulle spara bilderna för att jag skulle kunna lägga upp de här, var bilderna bara helt svara. What a fuck? Men då får jag behålla den snygga klänningen för mig själv, för den kommer jag att beställa! Tycker att JAG är värd den klänningen hihi :) Bäst är nog att inte varenda copycat kommer gå runt i den klänningen utan väljer andra på Ginatricot.


Trosorna kommer ifrån Caprice, har ett par string från Caprice sen innan, jag fick hem de på en snygg rosa galge :) Trevligt sånt!

Nu är det Greys! Ciao


Av Linda - 5 november 2008 16:45

Japp, idag har jag jobbat 7-15 var tiden. Helt okej, men lite segt emellanåt. Eftersom det var ett tag sen jag jobbade nu, blir det så fel för kroppen att ställa om sig när man bara är timvikarie, men bättre än inget får se det så istället. Jag sov INTE ett skit inatt, har halv sovit hela natten eftersom jag skulle upp halv sju. Är så rädd att somna om och då ligger jag och spänner mig så att jag inte skulle missa klockan ringa. Speciellt är det så när det gått två veckor sedan jag jobbade sist. Imorgon ska jag också jobba fast då jobbar jag 15-22. Gött med lite OB på kvällen där. FUCK de där killarna som ska installera Telia i mitt hus till bredbandet kommer att väcka mig imorgon eftersom när jag kom hem var de hos grannen och de slutade typ tjugo minuter senare. HAPP, jag blir la väckt runt halv åtta, men ska fan sova sen efter det alltså.

På jobbet har de en sån där skön massage-grej och en jobbarkompis drog den där maskinen över min rygg :D UNDERBART! Har inte en enda spänning i ryggen eftersom jag knappt reagerade jag bara njöt av att det vibrerade och kittlades, haha! Var ute på min rast och gick i tjogofem minuter också, skönt som fan, speciellt eftersom TJOCKAN kom idag IGEN precis lagom till att jag hade slutat. Var så död när jag cyklade hem idag. Helt slut!


Nä nu ska jag laga mat, Korv och Pommes Frites :) Helt perfekt att ta med sig till jobbet att äta imorgon då jag jobbar kväll.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards