Alla inlägg den 11 november 2008

Av Linda - 11 november 2008 23:01

  

  

   

   




Satt och surfade lite och jag hittade fyra tjejer/kvinnor i snygga spetsklänningar. Spets är ju en av höstens stora trender.

Själv skulle jag vilja ha en spetsklänning också, men tyvärr är det inget som jag har hittat som jag vill ha faktiskt. Nä, nu ska jag sova! God natt och sov så gott :)

Vad tycker Ni om klänningarna förresten?

Av Linda - 11 november 2008 21:17

Min dag har varit helt okej idag faktiskt. Jag drömde en dröm imorse som var lite knas med tanke på miljön där jag var, men personen som var med är absolut INTE knas.

När jag hade gått upp satte jag igång datorn och fixade lite saker. Sen tog jag cykeln till stan en sväng såg C., där (hoppas att det var hon, så att jag inte vinka till fel person blev lite osäker där ett tag) och efter det gick jag in på Vero Moda, det fanns en hel del snyggt där. Inte jämt jag tycker det faktiskt, men nu var det så. Visst är det typiskt när man inte har råd att köpa något så hittar man massor? Det händer mig jämt och ständigt tycker jag - orättvist! Jag cyklade en sväng på cykeln i regnet och helt plötsligt såg jag en liten brun sak springa på marken - det var ju en ekorre såg jag ju :) Den var jättesöt! Han sprang upp i ett träd, åt på ett ekollon och jag skulle ju ta kort när han satt på fågelholken och åt på ekollonet, men då försvann han :( Det är inte så ofta jag ser ekorrar. De är så söta så.


Efter mitt möte med ekorren stack jag till Willys och handlade bland annat: skorpor, margarin, gurka, sallad, bananer och en påse Non Stop. På Willys träffa jag en jobbarkompis som jag prata med lite, hon är så rolig :) Verkar som att alla på jobbet handlar där i lördags träffa jag en annan från jobbet. Willys är bra, men de har ju inte allt som jag vill ha bland annat inte mina makaroner!

Idag fick det bli mina Makaroner (Barilla Plus med Omega-3 och proteiner i), Korv med lite Sallad till.


Jag måste köpa nya vantar när lönen kommer de jag har från Lindex kommer ju inte hålla i vinter alltså. De blir helt luddiga när det är blött får liksom massa ludd på händerna som inte vill försvinna och på min jacka. Kan inte ha det så när det är kallt sen. Cyklade hem utan vantarna och fingrarna var kanonröda efter den lilla biten.

Jag ser på "Systrar i Jeans" nu på TV3, jag har två böcker från den bok serien. Vet inte riktigt vad jag tycker om filmen ännu..

Av Linda - 11 november 2008 17:17


Jag kollade igenom Cosmopolitans November nummer 2oo8, för att se om det fanns något som jag ville ha. Jag hittade

en del, men det mesta kunde jag inte hitta på nätet och sen måste jag säga att det fanns inte så mycket i numret som föll mig i smaken.


Detta hittade jag i Cosmopolitans November nummer 2oo8:

* Gammelrosa Odd Molly-trosor, 45o kronor- Det finns ett linne till, men det var inte lika snyggt, tyvärr. Materialet är viskos, rayon och siden!

Av Linda - 11 november 2008 11:39

Inatt har jag sovit jättebra :) Jag hoppas bara inte att jag blir så trött sen på eftermiddagen eftersom jag sovit dåligt natten till igår. Ska fixa lite saker här på datorn och sen ska jag till Willys för att handla lite smått, sådana saker som jag inte kommer klara mig utan tills lönen kommer som margarin.

Jag sitter och kollar på Efter Tio nu med Maolu von Sivers på TV4 hon är Bra tycker jag :) Odd Mollys chefsdesigner var där (glömt hennes namn nu) och de visade lite kläder ur deras kollektion. Odd Molly gör väldigt fina kläder och en del var snyggt, MEN en tjej hade mamelucker.. Det är så fult tycker jag med mamelucker. Vad tycker DU?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards