Alla inlägg den 16 november 2008

Av Linda - 16 november 2008 22:53

Jag har en fråga angående länkar.

Vi kan ju länka till andras bloggar, hemsidor och så vidare. Jag har skrivit in en ny länk, men inget händer - den visas inte.

Tar det en stund innan den kommer upp då eller?

Vore tacksam för svar!

Av Linda - 16 november 2008 22:35

Jag skulle vilja dessa skålar, tycker att de är snygga.

Tycker att det finns mycket fint från Iittala får jag säga.

Vad tycker Ni om Iittalas design förresten? 


Nä jag ska sova nu. Är helt död efter den här helgen och efter för lite sömn som jag fått under nätterna.

Sov så gott och god natt på Er där ute i Sverige :)

Av Linda - 16 november 2008 21:53



Av Linda - 16 november 2008 19:02

Japp, idag är det tre månader sedan Du satte kniven i hjärtat på mig.

För tre månader sedan trodde jag aldrig, ALDRIG att jag skulle klara detta speciellt inte efter så här lång tid.

Det går inte en Dag utan att jag tänker på Dig! Jag saknar dig fortfarande som in i helvete! Saknaden kommer ingen att kunna ta ifrån mig.

MEN jag mår mycket bättre idag, jag ser inte dig på samma sätt, jag ser inte dig med samma "glasögon" utan min syn på dig har förändrats en hel del! Du svek mig och det sitter jävligt gjupt i hjärtat.


Det finns dagar då allting var ett helvete då jag sket fullständig fan i allting och jag trodde aldrig att jag skulle resa mig upp igen efter den smällen. Så här i efterhand kan jag säga att det gjorde jag! Jag har en jävligt stark vilja plus att jag är så jävla envis när jag sätter den sidan till och jag vill inte bryta ner mig helt och hållet vilket jag inte har inte helt och hållet, men kanske halvt.

Kan inte säga annat än att dessa tre månader har varit en jävligt jobbig period. Någon sa att man reser sig starkare och starkare efter en kris. Kanske är det så? Jag vet inte...


Av Linda - 16 november 2008 17:06

Jaa, nu är jag supertrött efter att ha jobbat i nio timmar.

Igårnatt sov jag skitdåligt och det känns verkligen i kroppen idag. Är som spaghetti i kroppen och i planeten.

Det värsta var när jag skulle cykla hem i den jävla stormen det var skittufft att cykla hem, och blöt blev jag också. Men tidigare idag när jag hade min rast var jag ute och gick i 25 minuter då var det blå himmel och SOL! Sen blåste det inte lika mycket heller.


Nä nu ska jag lägga in en Grandiosa pizza i ugnen orkar verkligen inte laga mat nu efter att ha jobbat hela dagen. Sen blir det att ligga på soffan och glo på teven ikväll.

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards