Alla inlägg den 25 november 2008

Av Linda - 25 november 2008 22:55

Världens sötaste Bunny Hottie :)

Är lite svag för gossedjur!

Av Linda - 25 november 2008 21:33

Nu på kvällen strax innan 2o kände jag att jag behövde ha luft i mig efter att ha lipat lite och innan vart lite smått irriterad.

Bästa sättet för mig att rensa skallen det är att ta sig ut på en promenad. Okej, klockan var fem över åtta när jag gick hemifrån och jag kom hem igen efter femtio minuter. MEN GUD VAD SKÖNT!

Nu ser jag på Desperate Housewifves. Jag tycker inte att serien är bra längre. Tycker att det är roligare att se reprisen på dagarna istället från de gamla säsongerna när HETA Austin är med :) Mmmmmmmm, HET HET HET! Jag har glömt av vad skådisen heter bara. Någon som kommer ihåg?

Av Linda - 25 november 2008 18:16

Den här affären gillar jag :) TopShop har mycket snygga kläder, skor och accessoarer. I somras köpte jag ett jättefint och sött linne som var ringad i ryggen, lite knappar där fram och lite volanger runt axelbanden och linningen. JÄTTESÖTT linne precis min stil :)

Nu var jag inne på deras hemsida och hittade lite snygga kläder :)

Vad tycker Ni?


Av Linda - 25 november 2008 16:47

Nää, nu är jag riktigt trött på den här jävla snön.

Tidigare idag när jag var ute på min cykel och skulle cykla lite när det var så fint väder märkte jag att den här stan är helt jävla värdelös på att PLOGA! Fan vad arg jag var! All modd som bara ligger i vägen..

Flera gånger kunde jag ha ramlat med cykeln eftersom de knappt har sandat heller! Jag svor åt den jävla snön och den här staden som inte kan ta bort skiten! Hur fan ska det bli på torsdag undrar jag när lönen kommer och jag måste köpa mat?? Kan ju inte cykla i den här skiten!! Då kommer jag inte hem levande med min mat..


Idag har jag varit duktig och dammsugit i över en timme! Skönt att ha den skiten gjord för det är dammsugningen som tar mest tid. Imorgon får jag tvätta golvet så är det snyggt till första advent här.

Fan, nu har jag fått huvudvärk också! Detta är verkligen INTE min dag känner jag. Ska värma mig Spaghetti och Köttfärssås nu samtidigt som jag ska se på Laguna Beach. Inte sett det innan. The Hills däremot följer jag slaviskt :)

Av Linda - 25 november 2008 11:36

Har Ni sovit gott inatt? Det har jag gjort :) Jag har sovit jätte bra hela natten det är så himla skönt när jag sover bra en hel natt.

Dock hade jag velat vakna 1o istället för 11, men men gjort är gjort. Gillar inte att ställa klockan om jag inte ska jobba eller göra något viktigt vill hellre vakna av mig själv. Jag gissar på att jag får lägga mig lite tidigare också. Imorgon ska jag gå upp 1o.

Vad händer idag då? Jag ska fixa lite saker här på datorn, kolla mitt schema hur det ser ut, sen efter det vill jag ut och Cykla för att få lite luft :) SKÖNT att det inte snöar idag hade inte pallat det känner jag. När jag kommer hem ska jag dammsuga fan vad tråkigt, men det behövs nu. Imorgon tar jag och tvättar golvet jag orkar inte göra allt på samma dag det blir så jobbigt.

SNART ÄR DET LÖNING :D Ska bli kul att se lönespecefikationen imorgon :) Ni får ha en bra tisdag ute i vinter Sverige!

Ciao folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards