Alla inlägg den 8 november 2008

Av Linda - 8 november 2008 16:22

Är den någon som kan tipsa mig om bra film just nu som kan vara värd att se? Vore tacksam för svar då jag inte har någon aning om vad jag ska tanka hem. Ska snart börja med maten känner magen idag får det bli sånna där goda Chucken Drumsticks, Ris, Currysås och Sallad till!

Så TIPSA gärna =)

Av Linda - 8 november 2008 15:41

Nu går en av mina favoritfilmer; Pearl Harbor på TV4. Jag Älskar den filmen alltså :) Jag har säkert sett den en miljon gånger, så bra film och en fin historia. Jag är väldigt intresserad av Andra världskriget om vad som hände då, tyckte att Histroia var ett roligt ämne i skolan jag fick ju VG som slutbetyg.

Ben Affleck är ju bara för het i filmen och Josh Hartnett :)

Nu ska jag fortsätta att se på filmen! Ciao


Av Linda - 8 november 2008 12:54

GRATTIS SOPHIE på din 24-års dag :)

Jag hoppas att du får en bra födelsedag, nu är det BARA ett år kvar tills du blir pensionär :p Nä, ska inte vara elak!
Hoppas att du får en bra dag som sagt och du får ha det så kul ute ikväll :)


Av Linda - 8 november 2008 12:06

Yes, igår ringde jag hem till Göteborg för att prata med mamma först och höra lite hur det var och den där andra grejjen. Den personen som jag var Besviken på är jag inte alls besviken på idag utan en ANNAN! Ska prata med A., sen, så får A., se hur det ligger till.

Var kul att prata med syrran också :) Vi la på halv två inatt, vi pratade nästan i tre timmar :p Hihi, men det blir ju så när vi inte ses så ofta eller pratar så ofta. Läget var ju samma med min andra syrra, tyvärr, har slutat bry mig nu. Det hon sa var verkligen skitsnack eftersom JAG ALLTID STÄLLT UPP FÖR HENNE! Så har hon mage att säga det hon sa. Vi får se hur julafton blir i år, vi får verkligen se. Så blir det när hon lyssnar på ja, ska inte säga vad och skiter i vad man säger till henne, bara IDIOT HELVETET lyssnar hon på! Ja, hon och K., är de svaga i vår familj, lyssnar ENBART på utomstående kan aldrig kämpa. Fan jag är så jävla trött på alltihopa! Det är vi andra som kämpar och aldrig ger upp!


PISS väder är det ute, en jävla tjocka! Ska ut en sväng på min cykel ändå ska till Willys en snabbis. Ha en bra dag folks!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards