Alla inlägg den 29 november 2008

Av Linda - 29 november 2008 22:27


Jag såg Sveriges sexigaste man nu på teven :D

Är tvungen att lägga upp en bild på honom :)

Ska se lite på filmen och sen blir det att sova..

Natti natti då på Er igen!

Av Linda - 29 november 2008 22:13

Kikade lite hastigt på deras hemsida. Kollade inte supernoga, men såg två plagg som jag vill ha :)


Ska snart sova gick ju och la mig fyra imorse är helt död nu orkar knappt ha ögonen öppna snart.

Natti på Er där ute i Sverige!


Av Linda - 29 november 2008 17:49

Ingen bra dag idag.

Jag orkar inte skriva något..

Har fått sova i nästan två timmar här nu på eftermiddagen vilket var jätteskönt.

Hungrig känner jag mig inte heller. Inte just nu i alla fall. Får äta resten av Pizzan sen som mat idag. Känner inte för att laga mat alls.

Jag känner mig festsugen har jag gjort hela veckan. Men med tanke på allt så är det inte aktuellt i helgen. Hade dock vart gött, men men. Tar det en annan gång istället.

Det blir bara att slappa ikväll. Men Ni får ha en trevlig lördag :)



Av Linda - 29 november 2008 11:35

Jag vaknade för en halvtimme sen hade vekat sova lite mer känner jag.

Jag kom i säng när klockan var fyra och det tog ju en liten stund innan jag väl somnade. Har dock inte sovit så bra :( Jag hade så jävla ont i magen också när jag skulle sova.

Igår kväll fick jag ett sms av Linda om att komma ner till J,. där de hade myskväll med glöggprovning. Jag sa att jag kunde komma ner och det gjorde jag ju också, men det tog lite mer tid än vad det skulle ha gjort eftersom jag fick ett viktigt samtal som jag inte bara kunde strunta i och bara gå. Inte när läget är som det är. Det var inte ett uppiggande samtal kan jag inte påstå. Ska få ett idag under dagen så får jag veta mera.


Det blev väldigt obehagligt när vi satt på en pizzeria inatt, usch jag ville bara därifrån, fick panik där inne. Jävla idioter som bråkade och vi satt precis där de sparkade och slog halvt ihjäl varandra...

Nä nu ska jag äta upp min pizza från igår. Sen ska jag iväg till Willys för att köpa Toapapper, Tvättmedel, Sköljmedel, Rakgelé och Mjölk. Behöver knappt handla något nu efter att jag storhandlade i torsdags.  

Ni får ha en trevlig lördag och jag hoppas att Ni har sovit gott?

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards