Alla inlägg den 7 november 2008

Av Linda - 7 november 2008 21:53

Japp så JÄVLA BESVIKEN!


Av Linda - 7 november 2008 18:22

Japp, idag beställde jag mig en Kebab Pizza från Staden. Ska strax iväg och hämta den, tur att det är så nära hihi :) Är förbannat hungrig nu alltså. Seg som en banan är jag med. Ska käka och sen hoppa in i duschen. Ikväll blir det Idol och sen en bra film förhoppningsvis.

Ni får ha en bra fredag där ute i Sverige :) 

Av Linda - 7 november 2008 16:19

Jag satt och surfade nyss lite för att se lite snygga kändisstilar. Jag hittade en del och jag tycker att deras kläder är väldigt fina. Tycker att det är väldigt roligt att se vad de har för outfits vardag som fest!


Kommentarer om vad jag själv tycker om deras outfits kommer här:

1. Lauren Conrad: Hennes outfit till vänster tycker jag så där om. Har lite väl svårt med så hög midja, men det var rätt snyggt på henne, snygg jacka har hon däremot. Outfiten till vänster tycker jag om :) Fin kjol och linne tillsammans med en fläta i hennes hår.

2. Gwyneth Paltrow: Skit snygg spetsklänning och snygga skor!

3. Gwyneth Paltrow: Vacker klänning som hon hade på en Oscarsgala. Helt underbar klänning.

4. Hayden Panettiere: Leopardmönstrat är inte riktigt min grej, men klänningen är fin på henne. Skorna är jävligt snygga får jag säga, jag tycker inte att det är för mycket när det är leopardmönster på skor,

5. Katherine Heigl: Den höga midjan på kjolen tillsammans med en sexig blus är så Snyggt! Hon gör helt rätt i att ha lång kjol till den urringade blusen, annars är det för mycket. Jag vill ha hennes kläder :)

6. Lauren Conrad: Fin svart volangkjol tillsammans med den gröna toppen och den svarta Chanel-väskan. Vill HA en Chanel :) Kjolen kunde dock ha En volang mindre tycker jag.


Vad tycker Du?

Av Linda - 7 november 2008 12:18

Jag var inne på Bik Boks hemsida och kollade lite granna. Hittade lite fina kläder och ett par örhängen. Jag tycker att sådana örhängen är väldigt snygga, men jag kan inte ha örhängen själv, tyvärr. Kan ju alltid kolla på dem och på andras örhängen - det finns så många snygga idag! Men men, så är det när jag har nickelallergi. Den är inte så allvarlig att jag inte kan ha halsband eller ringar och sånt. Örhängen är det smycket jag inte kan ha då jag blir sjukt irriterad och det kliar konstant, så är det bara gilla läget.

Snart ska jag ut en sväng i blåsten, jeg trenger luft! Ciao folks!


Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards