Alla inlägg den 3 november 2008

Av Linda - 3 november 2008 22:19

Jag visste inte att Haléns hade SÅ mycket roliga produkter som de har :) Kläder och inredningsprylar visste jag att de hade, men inte smink till exempel. Får beställa lite från deras hemsida tror jag :)

Spännande spännande är det i Prison Break också!


Jag hittade en lampa till köket som jag gärna vill ha.


www.halens.se

Av Linda - 3 november 2008 20:10

Kändisars favoritbutik i Los Angeles är Kitson. Kommer ni ihåg när Brad Pitt och Angelina Jolie hade träffats i Mr. och Mrs. Smith och Brad var fortfarande gift med Jennifer Aniston? Då var det många kändisar i USA som gick runt med "Team Jolie" och "Team Aniston"-toppar och det var just på Kitson som dessa kändisar hade köpt sina toppar med budskapet.

Just Kitson har många toppar som har ett budskap, text och liknande.

Nedanför följer lite plagg från Kitson som jag tyckte var snygga :)


KOLLA IN HEMSIDAN:

www.shopkitson.com



Av Linda - 3 november 2008 16:39

Äntligen har jag fått min Julstjärna :) Skulle köpt två stycken förra året, men då var de totalt slutsålda när jag fick tummen ur och hade pengar till att köpa en. Men idag Äntligen fick jag köpt den efterlängtade stjärnan. Imorgon ska jag köpa en till de var ju så jävla billiga också!


Gaaaaah, vilken tjocka det kom nu då. FUCK! Kanske tar cykeln till Willys och köper den andra idag med, kanske lika bra annars är den ju slut säkert med min Tur som jag har här i livet!

Är stolt över mig själv idag, körde mina övningar som jag inte gjort på ett tag nu, har verkligen slappat till mig. Men nu jävlar!

Nu ska jag laga lite mat är hungrig. Blir makaroner och Leenas Bacon-sås. Dessa makaroner har Omega-3 och mycket proteiner i sig vilket är skit bra. Leena har lärt mig att äta massor av god mat. Saknar hennes familj där hemma i Göteborg i Hovås.

Oj, vad mycket babbel om allt och inget, skulle ju inte bli något längre inlägg egentligen hehe. Aja gjort är gjort. Ha en bra eftermiddag folks!

Av Linda - 3 november 2008 11:31

Jaa, jag undrar varför jag är så trött hela tiden? Mestadels på kvällarna då är jag helt slut. Ändå har jag fått min skönhetssömn och lite till. Kan vara det att jag sovit för många timmar ELLER så beror det på den här jävla årstiden - jag hatar vintern! Det är mysigt ibland med snö jul och nyår visst, men sen kan det vara vår igen! Jag är så frusen av mig också och min kropp lider under dessa hemska månader som vi kallar för vintern.


Det är ingen hemlighet att jag älskar Våren och Sommaren. Då behöver man inte klä sig i femtioelvahundra lager kläder, inte se ut som en uppstoppad pingvin. Utan då är det bara att ta på sig sina fina klänningar och kjolar tillsammans med sina lätta ballerinaskor och sedan traska iväg dit man ska. Tänker på årets cruising, fan vad skönt det var :) Den kvällen var UNDERBAR och det menar jag verkligen. Jag sket i bilarna, men att sitta på Ströget så sent på kvällen och inte frysa ett dugg - Guld värt var det. Sen att jag och E., hamnade på samma fest som K., som jag dejtade ett tag, det var ju mindre roligt det, men ja tyvärr så blir det ibland...


Jag bara kom att tänka på en sak igår när jag såg Gossip Girl. Vad Fan gör Lydia Hearst i den serien? Alltså vet ni hur rik hon är? Hon hör hemma på Upper East Side i verkligheten. Hennes farsa äger Hearst Corporation som är ett mediaföretag som äger Cosmopolitan bland annat.

Och vad ska Chuck göra med henne? Han vill jag ha!

Nä nu ska jag ut en sväng i dimman. Ciao!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards