Alla inlägg den 23 november 2008

Av Linda - 23 november 2008 22:35

Var nyss inne och kikade runt lite snabbt på ASOS - det finns mycket snygga kläder där :) Sidan är väldigt rekommenderad i tidningarna som jag läser, och det var ingen besvikelse får jag ju säga. Kollade inte igenom allt det kommer ju ta skit lång tid. Får ta det i omgångar istället. Jag hade ju inte tackat Nej till dessa kläder nedanför :)

Helst vill jag ha den rosa klänningen :) Den är ju SKITSNYGG!


Av Linda - 23 november 2008 19:48

Ikväll är det sista avsnittet av Ensam mamma söker..

Det är väldigt spännande och se vilka de väljer.

Jag tror att Anette väljer Richard - de passar ihop.

Johanna väljer säkert Alex - hon är ju redan intresserad av honom och så.

Nina är nog den som jag inte vet vem hon kommer att välja.

Vem tror DU att mammorna kommer att välja?

Av Linda - 23 november 2008 17:24

... Japp, det är jag det! Idag har jag vart jävligt bakis. När jag gick upp imorse var det som att jag fortfarande var full, kunde inte gå riktigt rakt eller stadigt, haha. Jag har slått i mitt ben i någonting också eftersom jag har ett blåmärke på vänster ben och jag har fan inte en aning om vad jag har gjort. Haha, så brukar det vara om jag har vart full inte någon aning om vad sådant kommer ifrån. Nu har jag i alla fall blivit en människa igen och känner inte av att jag är bakis för fem öre. Det var välbehövligt att ta den där powernapen förut när jag var som värst och risigast, hahaha.

ÅÅå, nu såg jag Coca Colas-julreklam ni vet? De har ändrat om den lite såg jag nu. ÄLSKAR DEN REKLAMEN! VÄRLDENS BÄSTA REKLAM :)


Håller på att värma lite rester nu från i veckan Wok med nudlar, så GOTT! Hade jag bara haft liiiite mer pengar hade jag ju köpt mig en pizza en dag som denna - inget snack om saken! Men då är det skönt att ha lite rester så slipper jag laga maten :) Hörs sen! Ciao så länge då :)

Av Linda - 23 november 2008 15:31

Dessa hade jag velat ha nu :)

Så fina klänningar.. Ååååå, vad jag vill ha SOMMAR NU!

Vad tycker Ni om klänningarna?


Av Linda - 23 november 2008 12:28

Joo, nu är jag jävligt bakis alltså.

Jag är helt väck i skallen, har ont i huvudet, har ont i magen och jag känner mig fortfarande full!

Det blev en hel del sprit igår. Mycket mer än vad jag hade tänkt att dricka hehe, men så blir det ibland.

SYND, att det är så fint väder ute vill gärna ut, men haha, det kommer inte jag orka göra idag. Ska ligga på soffan hela dagen och bara vara känner jag.


Kvällen då? Jo den blev lyckad :) Hade trevligt igår Linda :) Tack för att jag fick komma! Vi hade kul ute också den korta stunden vi var där. Ni får ha en trevlig söndag folks, Ciao!

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards