Alla inlägg den 28 november 2008

Av Linda - 28 november 2008 18:11

GUD VAD JAG SAKNAR DIG!

DET SKÄR INOM MIG. DENNA SAKNADEN HAR JAG INTE KÄNT PÅ ETT TAG NU, MEN IDAG SAKNAR JAG DIG SOM IN I HELVETE!

THIS IS TEARING ME APART!


JAG VILL BARA VARA MED DIG NU, JAG HATAR DET HÄR!

JAG SAKNAR, JAG SAKNAR DIG!!! INGEN ANNAN BARA HAN, FAN JAG VILL VARA MED DIG NU!!!!!!!


Av Linda - 28 november 2008 17:03

Idag har jag vart i Skövde med Linda hela förmiddagen och en bit in på eftermiddagen! Vi har haft det trevligt idag :) Nu på eftermiddagen var vi helt slut och trötta båda två.

Jag blev hämtad strax innan halv elva och då åkte vi till Skövde och när vi kom dit åkte vi till MAXI-huset närmare bestämt Elins Esplanad. Vi rusade in på Ginatricot :) Där hittade vi en del snygga kläder och vi shoppade billigt :) Jag köpte en klänning och en fin mössa billig var klänningen också - GILLAS! Efter att ha vart och kikat lite i affärerna och shoppat på Blomsterlandet åt vi lunch på något café (glömt namnet) där vi åt varsin räkbaugette. Jag ville ha en med skagenröra, men det hade dom inte - SKIT! Måste säga att jag är väldigt nöjd med min kruka och min lilla blomma - den står bra där fönstret :)


Efter att ha lunchat åkte vi mot stan där vi gick runt inne på Commerce och kikade. På Åhléns skulle jag köpa mig en Lancôme Mascara och nu när det är jul hade de ett smart paket med Mascara, Kajal och Sminkborttagning.

Vi var inne på H&M också där shoppade jag ett par trosor och en sån där klädroller som tar bort massa ludd från kläderna. Min tog ju slut för ett tag sedan. Det blev inga julklappar idag, men jag kan lika väl ta det i Göteborg när jag åker ner jag har redan bestämt vad jag ska köpa ändå.


Nedan följer bilder på det jag shoppade idag:

* Klänning, 49 kronor (ordinarie pris 149 kronor) och en Vit Mössa, 59 kronor, båda från Ginatricot.

* Trosor, 69,5o kronor och en Klädroller som tar bort ludd, 14,5o kronor, båda från H&M.

* Lancôme Mascara Kit, 216 kronor (ordinarie pris 27o kronor, men jag hade ju 2o%), Åhléns.


  

  

  

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards