Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

ÅHH, VILKEN HÄRLIG DAG

Av Linda - 13 maj 2009 17:00

Idag har det vart riktigt skönt ute även om det kommit massa moln emellanåt, och faktiskt liiite droppar regn kom på mig när jag cyklade från PA:s förut. När jag kom till mitt hus regnade det däremot inga droppar. Eftersom det vart så härligt väder har jag cyklat en hel del idag. Men jag har även suttit ute på min balkong och läst :)

Jag ska laga lite mat nu Kotlett, Ris, Béarnaisesås och Sallad till. Sen när jag har ätit klart kommer jag sätta mig på balkongen igen, och läsa och bara njuta :) Sen blir det ju jobb tre kvällar resten av den här veckan så jag måste passa på idag :S

Ni får ha en bra dag folks! Tjing tjong!

 
 
Agnez

Agnez

13 maj 2009 21:02

Testa att grilla fläskkotletter. Såå gott. Marinera och krydda med det du vill. Lovar att du kommer gilla det :D Igår fick jag mej en hårklippning (äntligen) och idag lite färg. Har juh varit brunett sen oktober.. Men sist jag färgade håret satt det så dåligt så det har varit ljusbrunt.. Men nu är det "choklad" färgat. Fint, men känns lite mörkt nu då jag vart ljusare ett tag. Men jag vänjer mej snart :P Ska kolla efter nå jobb nu. Sen sängen. Trött som tusan idag :S Kram kram

http://www.agnez.bloggagratis.se

 
Ellie

Ellie

13 maj 2009 21:13

Ja inte fan var den billig iaf! Haha ja precis, drömma kan man ju alltid ^^

Jo, jag gör det jag med. Han ville ju bara berätta hur "fin och bra" jag är för min pojkvän, men de kan bli så fel ändå

Ja precis :) Fick dock ingen tzatziki, det blev kött och potatissallad. Lika gott det :)

Varför inte kyckling? Det är ju helt underbart!
Uuh, ärtsoppa...jag spyr jag med. Fattar inte hur man kan tycka de är gott :S Det är fan en sjuk maträtt.

Dom gör ju det verkligen :)
Haha, sant. Skulle inte kunna tänka mig att jobba med barn nu, kanske när jag blir upp mot 40 och mina egna barn är vuxna, men inte ha ungar båda hemma och på jobbet, då blir det nog lite för mycket.

Hahaha, jaa.
Det jag vägrade när jag gick åp dagis var att gå ut i skogen. Jag la mig på golvet och höll mig fast i bänkarna i "hallen" (där man hade ytterkläderna) :p

http://estella.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

13 maj 2009 21:44

Härligt att du fick sova i fred i natt, jobbigt med folk som inte har nåt att tänka med. Härligt att du fått din skönhetssömn i natt. kram

http://janet65.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

13 maj 2009 23:50

härligt att sitta på balkongen och äta go mat med en go bok, det är du väl värd. kram

http://janet65.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards