Direktlänk till inlägg 17 november 2008

God middag

Av Linda - 17 november 2008 12:01

Idag är jag helt slut efter att ha jobbat i helgen och sovit så dåligt. Igår på eftermiddagen strax innan jag skulle gå hem märkte jag att jag hade ont i långfringret på vänster handen fingret låste sig liksom. Idag gör det jävligt ont när jag böjer på fingret och jag kan inte hålla det rakt sen är det lite svullet :( Sitter det i tills imorgon måste jag be SSK kolla på fingret ska fråga E,. då om hon är där. Har ingen aning om vad jag har gjort alltså :(


Aja, idag är det måndag och för min del är det tvättdag idag. Tvätt tiden började för fem minuter sedan hihi, men jag har inte så mycket tvätt den här gången och det är tur det för mitt fingers skull. Jag hade täknt att dammsuga idag också, men det gör så jävla ont det kommer aldrig att funka. Så nu ska jag ner till tvättstugan och slänga i lite tvätt. Efter det tar jag en sväng på min cykel det är lite sol idag, men det är kallt - det är frost på gräset. Ska till PA:s en snabbis och köpa Cosmopolitan blir en perfekt runda då tvätten har hunnit bli klar när jag kommit hem.


Fick rolig post idag fick min SOLO! Kul att få en tidning på en måndag annars blir det bara reklam.

Tycker inte att hon på omslaget är lika rolig dock. 

Ni får ha en trevlig måndag där ute :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 19 maj 2014 21:34


   Min absoluta drömväska ALLA kategorier    En Chanel-väska kommer jag definitivt äga en dag!  #Chanel #Chanelbag ...

Av Linda - 30 november 2013 22:30

Idag åkte jag in till stan då jag inte vart där på länge. Utbudet är mycket bättre inne i stan också, och nu innan Jul är det så mysigt att gå där inne med all julpyntning som är. Vill helst åka till stan minst en gång när jag är hemma i Göteborg. Ja...

Av Linda - 28 november 2013 22:30

Idag var det dags att åka hem till Göteborg igen, sista gången innan jul. Då jag är sjukskriven nu behöver jag komma bort lite, och då passar det jättebra att åka hem. Som vanligt har jag gått en sväng på Torget som jag brukar göra när jag kommit hit...

Av Linda - 11 oktober 2013 23:30

Om det blev lite shopping igår kan man ju säga att jag tog igen det idag - med råge!! Haha, det blev en del. Var inne i alla möjliga butiker idag där jag kollat runt. Dock så har inte nåt vart särskilt dyrt utan jag har kommit undan väldigt bra ändå....

Av Linda - 10 oktober 2013 22:45


Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i h...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards